Everest Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Vote: Annat... Finns egentligen inget vettigt skäl till att jag är här förrutom alla trevliga (observera trevliga) personer som blir som okka sa en eFamily Sen blir man ju beroende, kan inte låta bli att klicka på gtasajten.com länken, går bara inte. Samma här.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Enda som jag pallar och läsa är väl nyheterna på sidan, sen alla trådar i GTA-forumen är ingen idé och läsa..massa småungar som skriver där ju! Vote : Jag gillar inte GTAsajten. Varför? Massa omogna småungar här bara. Ta inte illa upp nån, det här är vad jag tycker och jag står för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Sidan kollar ja inte på, den e bra bra för den har mycket nyheter.. Jag har fastnat på forumet ja vet inte varför ja går in här, men det e väll något missbruk eller något Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEXEL Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 får väl rösta på forumet... bra att det finns iaf svensk gta-forum men det går alltid att höja nivån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 forumet, helt klart nyheterna uppdateras ju hela tiden av Hultan, så man missar heller inget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Vet inte riktigt.. är här för att.. jag vet inte... jag stannade väll från första början för att det vet jag inte heller.. men kul var det då var väll därför jag stannad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 forumet & nyheterna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Vote; Svenskt GTA forum Gillar svenska saker Jag är nog nån liten typisk svenne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 inget speciellt.. (null vote) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Vote: Forumet och Medlemmarna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Att vara på forumet och enbart döda tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Vote: 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Don Lotus Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Jag älskar det mesta här,jag vet faktist inte vad jag gillar mest Vote:Annat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts