zapata Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Vote: VC Jag är rätt så besviken på SA:s musikutbud och Flash Fm är ju oöverträffbar i vc. Self Control med Laura Branigan(stavnig) Min första Poll hoppas det blir rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 GTA3 hade för mycket pop och saknade en rockkanal och San Andreas soundtrack har jag inte hört än, så det får bli Vice City med alla sina härliga 80-tals låtar och V-rock! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 För att vara din första och första gången (jag ser dig) du skriver. Så var den seriös och ja den blev rätt... Vote: GTA: Vice City Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vicissitudo Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 GTA 3. Vice city saknade en klassisk kanal. På grund av PS2-löshet har jag ännu inte hört på SA:s musik. Pratprogrammen är förresten hejdlöst roliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 (redigerad) jag ändrar min åsikt nu. Vice citys soundtrack är bäst. det är en jävligt härlig 80-tals känsla. Redigerad 24 december, 2004 av makker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Den här tråden finns redan. GTA SA's är för övrigt bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 me vrock o flash fm tillsamans klår det lätt sanandreas soundtrack... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nolife Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 lätt GTA Vice City med sköna 80-tals låtar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 inget slår Radio X och radio los santos och K rose Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Steijer Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 V Rock, one o five, samt Flash FM är omöjliga att överträffa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Såklart San Andreas, RLS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
robb__an Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 Vice City SA har för mkt n*g*rdunk IMO. favvokanalen på SA är "radio off" spelar musiken jag vill ha på datorn när jag spelar. SA`s musik suger :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 Vice City musiken är bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 (redigerad) ... Redigerad 26 februari, 2006 av IceCandy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 vote: SA...bäst hip hop Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEXEL Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 vice city... men san andreas "welcome to the jungle" på Radio X är övernaturlig mäktig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
An3LL Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 (redigerad) deleted Redigerad 22 juli, 2021 av An3LL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Lätt K-DST! Med låten "A Horse With No Name, America" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 Lätt VC. Ahh... Freeway+VROCK+stranden= njutning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 Skulle gjärna vilja säga San Andreas. Men det är inge bra. Visst, det är bra. Verkilgen. Men det är inte perfekt. Musiken smälter liksom inte in i spelet. GTA3 var en relativt go blandning, även om det inte fanns någon rock. Vice city hade/har dock enligt mig den bästa musiken. Helt underbar blandning av egna låtar och orginallåtar. Puss puss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts