_-MadeMaN-_ Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Grejjen är den att för t.ex. mig så är det omöjligt att repa skivan... När jag fick spelet så slängde jag i det i maskinen direkt, sen har det suttit där tillsvidare, kommer aldrig ta ut skivan och spela nå annat spel.... San Andreas går före alla spel just nu! mm, är exakt samma sak för mig just nu. Skulle aldrig ta ut min SA skiva Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Tror inte att han bryr sig om att ni inte skulle sälja det. P-C dra till en Elgiganten, 499kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Kan man fortfarande lämna in 2st spel på Ebgames? Isåfall borde han göra det istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts