mahlin Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Halloj allihopa!. Jag har fastnat totalt i "Dildo dodo" uppdraget där man ska ta seaplanet o dela ut reklam över halva spelet. Detta plan är ju näst intill omöjligt att styra/köra på rätt höjd. När man äntligen lyckats komma precis rätt i dessa små markeringar så brukar skitplanet störta eftersom man tydligen inte kan få planeländet att lyfta när man vill!. Dessutom går de ju knappt svänga me skiten... svänger man för fort så störtar man ju direkt. Någon här som vet ett riktigt fusk/knep för detta?. Vore guld värt!!. Tack på förhand !!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Asså Seasparrown e ganska svår att köra, de gäller att försöka hålla den på rätt höjd. "Dutta" på sturspaken hela tiden typ satt den håller sej stadig, det e ganska svårt om man inte e van, så att du får ha lite tålamod Lycka Till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Jämfört med dodon i GTA3 är ju skimmern rena barnleken att flyga. Jag minns att jag också hade lite problem med styrningen i början men övning ger färdighet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Asså Seasparrown e ganska svår att köra, de gäller att försöka hålla den på rätt höjd. "Dutta" på sturspaken hela tiden typ satt den håller sej stadig, det e ganska svårt om man inte e van, så att du får ha lite tålamod Lycka Till seasparrow? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Ojj Ja mena Seaskimmern Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rodder76 Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 hoppla jag tycker det va skitlätt! kör med tangentbord på PC. Bara man kommer upp ur vattnet så tycker inte jag att det e nåt bekymmer! Höll nog full gas hela tiden o sen justerade höjden med de andra knapparna Släpper man av på hastigheten så tappar man så mycke fart att det e lätt o störta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fujim Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 jag har också problem med det uppdraget. Fattar fan inte hur man får upp Seaplanet från sjön. (uppdrag Dildo Dodo där man dela ut flyers med ett plan som står bakom porrstudion) Vilka knappar ska jag använda?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nikko Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 (redigerad) Vilka knappar ska jag använda?? Numpad 6 och 9. Redigerad 16 november, 2004 av nikko Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fujim Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 tack ska prova Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Claesson Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Övning ger färdighet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cleansing Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Ett tips: Ändra "lutningsknapparna" till 8 4 6 2. Det blir absolut mycket bättre, både i luften och på motorcyklar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sunshine Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 men ere inte skimmer ni pratar om för det är med skimmern man delar ut pappren på dildo dodo och det e skit enkelt och kul att styra den jag tror in att de pratar om seasparrow Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 (redigerad) men ere inte skimmer ni pratar om för det är med skimmern man delar ut pappren på dildo dodo och det e skit enkelt och kul att styra den jag tror in att de pratar om seasparrow titta lite uppåt så ser du följetongen. (jo det stavades tydligen följetong) Redigerad 18 november, 2004 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts