fg_starfox Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Vart hittar man Gocarten i San Andreas? Måste man klara ett visst uppdrag eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yurimasa Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 den ska finnas uppe på toppen av en liten trappa, tvärs över gatan av ett skitdyrt hus man kan köpa i SF.. huset ligger på toppen av ett litet kvarter med en snirklig gata som går upp igenom det.. typ i mitten ganska långt norrut på kartan tror jag... där hittade jag den iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MotoX_driver Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 den finns typ på 20 ställen man måste nästan ha klarat storyn för att kunna få den jag tycker den är skoj att hoppa med och sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 örru fag starfox..du får den på ett uppdrag vet du.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fg_starfox Skrivet 10 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Vilket?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rcd Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 eh man får den inte alls på ett uppdrag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 eh man får den inte alls på ett uppdrag jo de får man visst..på street racing! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rcd Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 jaha fel av mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bodysnatcher Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 (redigerad) Man får den inte utan man kör den bara. Och kan inte behålla den sen.. EDIT: Joo man kan ju hitta den på andra ställen också men på det uppdraget kan man inte behålla den.. Redigerad 10 november, 2004 av bodysnatcher Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rcd Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 ute på piren i LS kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Akta skölden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts