Daniel Vercetti Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 cut throt scene eller vad det heter där man ska döda OG LOC, nu undrar jag en grej. när man jagar honom med svävaren, ska man skjuta på hans så den sprängs eller bara följa efter han?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AlexXx91 Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 cut throt scene eller vad det heter där man ska döda OG LOC, nu undrar jag en grej. när man jagar honom med svävaren, ska man skjuta på hans så den sprängs eller bara följa efter han?? Du ska följa efter honom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 9 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Du ska följa efter honom! tack tänkte precis spränga honom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AlexXx91 Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 tack tänkte precis spränga honom hahaha jag trodde med det först men sen orkade jag inte döda föröka skjuta honom så ja bara följde efter honom och så klarade jag det! men det roligaste på det uppdraget är ju gocarten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 (redigerad) Är det nån som har hittat Go-Karten "off-mission"? Var det inte nåt snack om att det skulle finnas en Gokart-bana?? EDIT: Hittade den med hjälp av den här kartan. Redigerad 10 november, 2004 av tejwarius Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Är det nån som har hittat Go-Karten "off-mission"? Var det inte nåt snack om att det skulle finnas en Gokart-bana?? EDIT: Hittade den med hjälp av den här kartan. Den finns vid madd doggs mansion Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 vart hittar man svävaren!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts