LuNk4n Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Jag vill på inget vis bidra till att smutsa ner detta forum med helt onödiga trådar. Så om det finns en existerande tråd om detta ämne, vilket jag inte hittat, så ber jag om ursäkt. Hur som helst, nu till frågan: Det finns mig vetligen tre olika företag i San Andreas som moddar om bilar. Personligen finner jag det ett stort nöje att göra om bilarna. Men, ibland funderar jag på vilka bilar som passar i vilken verkstad. Så jag, och säkert många med mig, skulle vilja veta vilka bilar man t.ex kan modda i "Wheel Arch Angels" verkstad. Eller vilka Lowriders som kan göras om hos mexikanen i Los Santos, och så vidare... Om det inte redan finns, så borde vi här på forumet göra en lista på vilka bilar som kan moddas i de olika verkstäderna. Om du vet var en, eller flera, bilar hör hemma så posta då ett inlägg. Jag sammanställer en lista när allt börjar falla på plats. Om detta inte låter som en bra idé, så posta inte inlägg, utan då låter vi istället denna tråd falla i glömska. Detta är bara ett förslag från min sida. Take it or leave it... Men jag tror många skulle ha nytta över en sådan "guide". Sen så vet jag att det finns puckon här som kommer förstöra tråden genom att fråga hur man öppnar "Wheel Arch Angels". (Du är inte dum för att du frågar, så länge du inte är i denna tråd.) Om du vill veta när dom öppnar - Klicka här! Håll er till ämnet ifall ni postar här, snälla!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AlexXx91 Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 (tyck inte att jag är elak nu men) Det går väl bara att modda dom bilarna man har i Wangs car showroom på Wheels Arch Angels? Iaf vad jag har hört! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visual_Kei Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 (redigerad) Blev fel.... vet ej hur jag tar bort denna.... =( sorry... Redigerad 9 november, 2004 av Visual_Kei Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visual_Kei Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 TF = Transfenders AA = ArcAngels M = Mexikanen Huntley TF Landstalker TF Perennial TF Rancher TF Regina TF Romero TF Solair TF Alpha TF Blista Compact TF Bravura TF Buccaneer TF Cadrona TF Club TF Esperanto TF Feltzer TF Fortune TF Hermes TF Hustler TF Majestic TF Manana TF Picador TF Previon TF Stafford TF Tampa TF Virgo TF Admiral TF Elegant TF Emperor TF Euros TF Glendale TF Greenwood TF Intruder TF Merit TF Nebula TF Oceanic TF Premier TF Primo TF Sentinel TF Stretch TF Sunrise TF Tahoma TF Vincent TF Washington TF Willard TF Buffalo TF Clover TF Phoenix TF Sabre TF Banshee TF Bullet TF Cheetah TF Comet TF Infernus TF Super GT TF Turismo TF Windsor TF ZR-350 TF Bobcat TF Moonbeam TF Walton TF Mesa TF Cabbie TF Taxi TF Trashmaster TF Elegy AA Flash AA Jester AA Stratum AA Sultan AA Uranus AA Blade M Broadway M Remington M Savanna M Slamvan M Tornado M Voodoo M Resten av bilarna är jag osäkra på, och även dom sista här som har ett M efter sig men jag tror dom ska kunna fixas hos M = Mexikanen. TF = Transfenders AA = ArcAngels M = Mexikanen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visual_Kei Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 hoppas det var till nån hjälp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visual_Kei Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Inte ens ett tack får man :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 men för fen sluta... Ja tyckte det var mycket bra gjort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jojon_5 Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 (redigerad) okej då..... du får väll ett tack, men det är bara för att du tigger så mycket..... TACK O DU STORE VISUAL KEI!!!! JAG SKALL ALLTID MINNAS DITT NAMN NÄR JAG MODDAR EN BIL! nöjd? Redigerad 10 november, 2004 av jojon_5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LuNk4n Skrivet 10 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Det var mycket bra. Är det en komplett lista, eller fattas det bilar? Tack tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kahuna Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Är arcangels en mod verkstad? isåfall vart ligger den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LuNk4n Skrivet 10 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 (redigerad) Är arcangels en mod verkstad? isåfall vart ligger den? Läs det som står skrivet längst ner i första inlägget. Redigerad 10 november, 2004 av LuNk4n Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visual_Kei Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Varsågoda ^^; Ja det är alla bilar dom enda som fattas e lastbilar och dylikt ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Inte ens ett tack får man :'( det är alltid bra att skriva fyra inlägg på rad, till och med två stycken är nog. Editera ditt tidigare inlägg istället för att skapa nya... Aja, bra lista var det ju, iaf för dem som inte har guiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 det är alltid bra att skriva fyra inlägg på rad, till och med två stycken är nog. Editera ditt tidigare inlägg istället för att skapa nya... Aja, bra lista var det ju, iaf för dem som inte har guiden Guide köper man efter man har klarat spelet. det e ju fusk ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Guide köper man efter man har klarat spelet. det e ju fusk ju ser inget fusk med det, uppdragen kan man ju inte precis få hjälp med, i alla fall inte jag. Det är lättare att bara ta uppdragen som de kommer. Däremot är alla listor med export-bilar, oysters, tags, horshoes och photo-ops trevliga att ha till hands Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 fattar inte riktigt det där med mexikanen, arcangles och det. vad tusan menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visual_Kei Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Det är vilka bilar du kan modda på vilket ställe ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LuNk4n Skrivet 11 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Håll er till trådens ämne. Vill ni veta någonting utöver det, sök på forumet eller skapa en ny tråd. Snälla, försök! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts