SteelWolf Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 hur gammal är du egentligen Giacomo? kan finnas fyra orsaker till att du stavar så illa, 1: Du är en liten pojke. 2: Du har dyslexi. 3: Du är en gammal gubbe med afasi. 4: Du är en invandrare. men nu till ämnet, på det uppdraget med RC Flygplanen så behöver du inte göra det för att klara storyn, men om du vill klara det så är det bara att skjuta som satan på flygplanen. Använd dig av mini kartan till vänster för att se vilket håll dom kommer från. och på det andra uppdraget du förklarar, så kan det vara ett uppdrag där du ska jaga en kurir, och om det är det så är det inte heller nödvändigt. Vad i hela friden har afasi med hans dåliga stavning att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visual_Kei Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 (redigerad) läs själv och se efter,... =P men man fick lite svårt att förstå vad det var du menade på vissa grejor där... Ja är på uppdrag 48 där man är på ett tak och ska skjuta ner små flygplan som bombar nåra stolpar eller va det är, och när ja har kanske 3-4 sekunder kvar så förlorar jag :S och den finns ett annat uppdrag där ja ska jaga en bil och ska ta pengar, innan de ringer någon mig. Hur många uppdrager finns det egentligen? så ser det lite bättre ut orkade inte fixa allt men ungefär... =P Afasi är en hjärnskada man kan få efter t.ex. en stroke och afasi kan ge symptom som liknar dyslexi... Redigerad 10 november, 2004 av Visual_Kei Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Giacomo Skrivet 10 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 (redigerad) läs själv och se efter,... =P men man fick lite svårt att förstå vad det var du menade på vissa grejor där... Ja är på uppdrag 48 där man är på ett tak och ska skjuta ner små flygplan som bombar nåra stolpar eller va det är, och när ja har kanske 3-4 sekunder kvar så förlorar jag :S och den finns ett annat uppdrag där ja ska jaga en bil och ska ta pengar, innan de ringer någon mig. Hur många uppdrager finns det egentligen? så ser det lite bättre ut orkade inte fixa allt men ungefär... =P Afasi är en hjärnskada man kan få efter t.ex. en stoke och afasi kan ge symptom som liknar dyslexi... En FRÅGA, hur raderar man sin post? alltså hela min forum? Redigerad 10 november, 2004 av Giacomo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visual_Kei Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Jag vet inte... har själv undrat det, tror inte de går... =P men man kan ju alltid använda edit... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SteelWolf Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 läs själv och se efter,... =P men man fick lite svårt att förstå vad det var du menade på vissa grejor där... Ja är på uppdrag 48 där man är på ett tak och ska skjuta ner små flygplan som bombar nåra stolpar eller va det är, och när ja har kanske 3-4 sekunder kvar så förlorar jag :S och den finns ett annat uppdrag där ja ska jaga en bil och ska ta pengar, innan de ringer någon mig. Hur många uppdrager finns det egentligen? så ser det lite bättre ut orkade inte fixa allt men ungefär... =P Afasi är en hjärnskada man kan få efter t.ex. en stoke och afasi kan ge symptom som liknar dyslexi... Med tanke på att afasi gäller talcentrum i hjärnan och inte hur man skriver så håller jag inte med dig. Men visst är det en symptom som kan till viss del likna dyslexi men inte när det gäller att skriva utan hur man talar och utrycker ord via tal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visual_Kei Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Jo fast det kan även påverka hur man skriver. Fast det varrierar sig ju från fall till fall. =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 hur gammal är du egentligen Giacomo? kan finnas fyra orsaker till att du stavar så illa, 1: Du är en liten pojke. 2: Du har dyslexi. 3: Du är en gammal gubbe med afasi. 4: Du är en invandrare. men nu till ämnet, på det uppdraget med RC Flygplanen så behöver du inte göra det för att klara storyn, men om du vill klara det så är det bara att skjuta som satan på flygplanen. Använd dig av mini kartan till vänster för att se vilket håll dom kommer från. och på det andra uppdraget du förklarar, så kan det vara ett uppdrag där du ska jaga en kurir, och om det är det så är det inte heller nödvändigt. Märker jag rasism mot invandrare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visual_Kei Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 lol, vad är det för rasistiskt med det? vill jätte gärna ha en motivation på vad det är för rasistisk med att fråga om en person är invandrare p.g.a. hans eller hennes dåliga stavning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SteelWolf Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Jo fast det kan även påverka hur man skriver. Fast det varrierar sig ju från fall till fall. =P Jovisst men det kan man säga om nästan allt. Han kanske har skurit sig i tummen vilket gör att han stavar som en kratta eller tom har precis varit och skitit, det varierar ju från fall till fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visual_Kei Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Ja det har du rätt i =P men skit samma... fast det krävdes lite mer tankeverksamhet att förstå det där än om det hade varit skrivet på "ren" svenska =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SteelWolf Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Märker jag rasism mot invandrare? Snarare gubbar med afasi. Ja det har du rätt i =P men skit samma... fast det krävdes lite mer tankeverksamhet att förstå det där än om det hade varit skrivet på "ren" svenska =P Det krävs rejält med tankekraft för att förstå ca 80% av folket på detta forum. Men det lär du ha märkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visual_Kei Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Haha, ja det har jag märkt,... vissa beter sig som gammla griniga surkärringar =P och andra som nåt annat, =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 hur gammal är du egentligen Giacomo? kan finnas fyra orsaker till att du stavar så illa, 1: Du är en liten pojke. 2: Du har dyslexi. 3: Du är en gammal gubbe med afasi. 4: Du är en invandrare. men nu till ämnet, på det uppdraget med RC Flygplanen så behöver du inte göra det för att klara storyn, men om du vill klara det så är det bara att skjuta som satan på flygplanen. Använd dig av mini kartan till vänster för att se vilket håll dom kommer från. och på det andra uppdraget du förklarar, så kan det vara ett uppdrag där du ska jaga en kurir, och om det är det så är det inte heller nödvändigt. är du rasse Ir? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jeesp Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 ironin flödar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visual_Kei Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 lol,... vad har jag skrivit som ni tycker är så rasistiskt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tonzar Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 (redigerad) va f*n..han är väl inte rasist bara för han frågar den andra killen om han är invandrare..han har ju sagt nåt dumt ! Redigerad 10 november, 2004 av Tonzar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 lol,... vad har jag skrivit som ni tycker är så rasistiskt? Du skriver att en av anledningarna till att han stavar dåligt kan vara att han är invandrare. Då skulle du lika gärna kunnat lägga till ett ytterligare alternativ: Du är en svensk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Vart ligger flygskolan? ja vet att den ligger i Los Ventus men alltså ja vet inte ens vart los ventus ligger va e los ventus för ställe ??... HAHAHAHAHAHAHAAHA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visual_Kei Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Skulle jag lagt till vartenda folkslag så att ingen skulle känt sig utpekad eller? Invandrare kan vara allt från en norsk till en japan... så jag ser inget rasistiskt i det men om du är så obildad att du inte ser det så är det ditt problem inte mitt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Eller så skulle du kunnat låta bli att lägga till det fjärde alternativet, men vill du lägga till varenda folkslag så kan jag ju inte hindra dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts