Giacomo Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Vart ligger flygskolan? ja vet att den ligger i Los Ventus men alltså ja vet inte ens vart los ventus ligger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Posta ej onödiga bilder tack... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Giacomo Skrivet 9 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Posta ej onödiga bilder tack... Varför inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 LAS venturas e den tredje och sista staden och flygskolan ligger mitt i öknen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Giacomo Skrivet 9 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 (redigerad) LAS venturas e den tredje och sista staden och flygskolan ligger mitt i öknen alltså ligger LAS venturas i tredie banan? Redigerad 9 november, 2004 av Giacomo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peppe Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 gå vidare i storyn, de kommer säga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
graffe Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 alltså ligger LAS venturas i tredie banan? Det ligger inte i den tredje bana... det ÄR den tredje banan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 no offence MEN JAG BLIR SÅ JÄVLA TRÖTT PÅ ATT LÄSA "var ligger flygskolan" !111! Det görs ju en ny sådan tråd om dan!! och följer man bara storyn så hittar man och upptäcker nästan alla ställen och fordon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Giacomo Skrivet 9 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 gå vidare i storyn, de kommer säga :S fattar inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Giacomo Skrivet 9 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 no offence MEN JAG BLIR SÅ JÄVLA TRÖTT PÅ ATT LÄSA "var ligger flygskolan" !111! Det görs ju en ny sådan tråd om dan!! och följer man bara storyn så hittar man och upptäcker nästan alla ställen och fordon. men du behöver inte läsa då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Vart ligger flygskolan? ja vet att den ligger i Los Ventus men alltså ja vet inte ens vart los ventus ligger För det första: Los Ventos, ee nää, Las Venturas För det andra: Flygskolan ligger ute i öknen, storyn kommer att leda dig dit så småningom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 (redigerad) :S fattar inte Klara dig längre fram i spelet så kommer en person ge dig i uppdrag att köpa en övergiven flygplats. På den kommer du få köra flygskolan. Sen kommer du få ett par flyguppdrag och lite andra saker när du kommer till Las Venturas. Och dessutom finns det inget som är 1:e "banan", och 2:e osv. Alltihop är en hel stat... Jamen, det kallas inte "banor" iaf. Hela San Andreas är en och samma bana. Redigerad 9 november, 2004 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 (redigerad) Det jag menar med följ storyn är; att man gör alla uppdrag, eftersom då kommer du att få t.ex en fyrhjuling under ett uppdrag och så kommer någon att ringa om att du ska köpa flygplatsen sen. En gång för alla er som undrar var flygplatsen ligger ^^ Den ligger nära area-53 mitt i öknen! och ni som fortfarande undrar var den e bara kolla kartan ni fick med(den i papper). Redigerad 9 november, 2004 av Terrorysta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Giacomo Skrivet 10 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Klara dig längre fram i spelet så kommer en person ge dig i uppdrag att köpa en övergiven flygplats. På den kommer du få köra flygskolan. Sen kommer du få ett par flyguppdrag och lite andra saker när du kommer till Las Venturas. Och dessutom finns det inget som är 1:e "banan", och 2:e osv. Alltihop är en hel stat... Jamen, det kallas inte "banor" iaf. Hela San Andreas är en och samma bana. Alltså när kommer man gör den uppdragen då? uppdrag 50? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 :S fattar inte Får jag fråga hur gammal du är!? Flygplatsen ligger i tredie staden som heter Las Venturas och du måste ha klarat ca 58-60 uppdrag men jag gissar att du inte har det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Giacomo Skrivet 10 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Får jag fråga hur gammal du är!? Flygplatsen ligger i tredie staden som heter Las Venturas och du måste ha klarat ca 58-60 uppdrag men jag gissar att du inte har det Ja ligger i uppdrag 48 där man är på en tak och ska skjuta ner småa flygplaner som bombar nåra stolpar eller va det är, och när ja har kanske 3-4 sekunder kvar så förlorar jag :S och den finns en annan uppdrag där ja ska jaga en bil och ska ta pengar innan de ringer någon mig. Hur många uppdrager finns det egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Ja ligger i uppdrag 48 där man är på en tak och ska skjuta ner småa flygplaner som bombar nåra stolpar eller va det är, och när ja har kanske 3-4 sekunder kvar så förlorar jag :S och den finns en annan uppdrag där ja ska jaga en bil och ska ta pengar innan de ringer någon mig. Hur många uppdrager finns det egentligen? men det är ju as lätt det finns ca 150 så det är bara du går å spelar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visual_Kei Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 hur gammal är du egentligen Giacomo? kan finnas fyra orsaker till att du stavar så illa, 1: Du är en liten pojke. 2: Du har dyslexi. 3: Du är en gammal gubbe med afasi. 4: Du är en invandrare. men nu till ämnet, på det uppdraget med RC Flygplanen så behöver du inte göra det för att klara storyn, men om du vill klara det så är det bara att skjuta som satan på flygplanen. Använd dig av mini kartan till vänster för att se vilket håll dom kommer från. och på det andra uppdraget du förklarar, så kan det vara ett uppdrag där du ska jaga en kurir, och om det är det så är det inte heller nödvändigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Giacomo Skrivet 10 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 men det är ju as lätt det finns ca 150 så det är bara du går å spelar Nej, kanske för dig men för mig e den skit svårt ja lovar :S, alltså varje gång ja har 5 eller mindre sekunder kvar förlorar jag, ge ett eller fler tips plz . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Giacomo Skrivet 10 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 hur gammal är du egentligen Giacomo? kan finnas fyra orsaker till att du stavar så illa, 1: Du är en liten pojke. 2: Du har dyslexi. 3: Du är en gammal gubbe med afasi. 4: Du är en invandrare. men nu till ämnet, på det uppdraget med RC Flygplanen så behöver du inte göra det för att klara storyn, men om du vill klara det så är det bara att skjuta som satan på flygplanen. Använd dig av mini kartan till vänster för att se vilket håll dom kommer från. och på det andra uppdraget du förklarar, så kan det vara ett uppdrag där du ska jaga en kurir, och om det är det så är det inte heller nödvändigt. Vart har ja stavat fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts