Teamturbo Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Är me flickvännen nu på en club för hon ville dansa... emn hur gör jag för att börja dansa inne på dansgolvet? tacksam för svar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Man-Stamp Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 (redigerad) Är me flickvännen nu på en club för hon ville dansa... emn hur gör jag för att börja dansa inne på dansgolvet? tacksam för svar.. När ja gick in på ett disko va det en sån dära rosa pelare som brukar vara utanför dörren till missions som var mitt på dansgolvet "tror det var nåt i den stilen eller liknade" så går man ditt sen kommer typ en trekant så trykker man trekant så dansar han lite """Det är som Missionet på Stranden när man snor hennes jävla diskobil""" Redigerad 9 november, 2004 av Man-Stamp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Teamturbo Skrivet 10 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 När ja gick in på ett disko va det en sån dära rosa pelare som brukar vara utanför dörren till missions som var mitt på dansgolvet "tror det var nåt i den stilen eller liknade" så går man ditt sen kommer typ en trekant så trykker man trekant så dansar han lite """Det är som Missionet på Stranden när man snor hennes jävla diskobil""" jo så är de om jag går in på discot utan flickvännen, men ej me.. hon blir ju sur när jag inte dansar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts