guardian Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 hej, är det nån som fortfarande spelar något av dessa fina lastbils spel? jag spelar pedal to the metal. rätt underhållande. när får man köpa nya last bilar och vad kostar den billigaste som är bättre än den man få¨r börja med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Vad går dessa sk. Lastbilsspel ut på? Racear man med lastbilar eller... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 (redigerad) Vad går dessa sk. Lastbilsspel ut på? Racear man med lastbilar eller... Man fraktar varor från stad till stad. @Guardian: Åk till en truck-shop när du har pengar... Redigerad 9 november, 2004 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Wiee, nu när en sån här tråd kommit kan jag lika gärna fråga frågan jag inte fick svar på förra gången: Nån som vet var man kan hitta Kinetec och/eller Volcano? Man kanske ska börja köra igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Wiee, nu när en sån här tråd kommit kan jag lika gärna fråga frågan jag inte fick svar på förra gången: Nån som vet var man kan hitta Kinetec och/eller Volcano? Man kanske ska börja köra igen Kolla i den gamla tråden. Det var nån som svarade mig var Kinetec fanns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 9 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 lite besviken över hur grafiken var. den var inte den bästa... men spelet är rolig iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Kolla i den gamla tråden. Det var nån som svarade mig var Kinetec fanns. åh fan, måste ha missat det. kinetic tror jag att du kan köpa mellan seattle och las vegas har jag för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 10 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 när jag tittar på kartan så finns det bara ett ställe där jag kan köpa lastbilar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Lastbilshandlarna kommer upp på kartan när du vart där en gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Har bara kört Pedal To The Metal demot, var roligt i början men nu är det inte roligt längre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Självklart spelar man det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts