Roxxy Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Okey...jag har klarat dom 3 waves-en men när jags skata över huset eller nåt sånt så dör jag. Har nångon bra tips så att jag kan klara det? Tex köra över dom , går det bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 För det första så ha ak:n, Men stå ganska långt ifrån eftersom du kan skjuta ganska långt med den. Och försök inte leka hjälte och springa fram och döda alla på samma gång, det funkade inte för mig i alla fall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 9 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Andra förslag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Andra förslag? Ja lite allmänna skills kanske? Du borde klara det, för det är absolut inte det svåraste uppdraget fram till dit du är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Vad handlar uppdraget om? Har säkert klarat det men kommer inte ihåg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts