_BliXta_ Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Hela DST kanalen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTAjonte Skrivet 10 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Missisipi women tror jag den heter.. Bästa låten på hela spelet. //Carolus Nu ska jag vara en riktig glädjedödare och rätta dig för den heter faktiskt "Missisippi man" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CrAcKmAn Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Nu ska jag vara en riktig glädjedödare och rätta dig för den heter faktiskt "Missisippi man" Ville inte säga det sj, var rädd at såra honom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 (redigerad) Welcome to the jungle Låten på "Welcome To Los Santos" Trailern Nuttin but a G thang Brand Nubian Ultramangnetic MC's Låten. Sissta på Playback Ungefär hela Radio Los Santos låtarna Och alla låtar på K-Jah West, Mon Redigerad 10 november, 2004 av KuNg-Fo0d Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Säger som jag gjorde i den andra tråden om samma sak... "I've been caught stealing Once, when I was five I enjoy stealing It's just simple as that Well it's, just a simple fact When I want something I don't want to pay for it" Jane's addicitions underverk. Been caught stealing. Skriker med varje gång den spelas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krap_Nek Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 All my exes live in texas, bara för texten är så.. Meningslös ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Södermalm Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Vet någon vad den där "country-låten" på K-ROSE heter? Den är så skön hahh. Jag har inte manualen här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antox Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Hela Radio-X. Men mest Welcome to the Jungle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Vad heter den låten med sendig to out of space? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kattla Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Vet någon vad den där "country-låten" på K-ROSE heter? Den är så skön hahh. Jag har inte manualen här. K-Rose spelar nästan bara countrylåtar. Så att veta vilken "countrylåt" du menar kan vara svårt, men antagligen nån av Loretta Lynn & Conway Twitty - Louisiana Woman, Mississippi Man eller så menar du säkert All My Exes Live in Texas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Danzig - Mother GnR - Welcome to the jungle Det mesta på Radio X och K-Jah West. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
webban Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 (redigerad) lol jag brukar åka med lastbilar på landet och lyssna på k-rose (country) och stanna och äta sig fett som en riktig lastblid chaffis vetu så soft Redigerad 12 november, 2004 av webban Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Rage against the machine - Killing in the name Kiss's låt kom inte ihåg vad den heter. sen nån på K-rose när nån tjej sjunger dear john come home eller nått. Sen hela radio los santos typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts