GTAjonte Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 (redigerad) Förlåt mig om någon sådan här topic redan finns men jag undrar vilka är era favoritlåtar i SA ??? Mina är nog låten Fools Gold med Stone Roses och Pretend that we're dead med L7 :"> Redigerad 10 november, 2004 av GTAjonte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Aint nuthin but a g thang - dr dre snoop dogg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 strutter med kiss welcome to the jungle med guns n roses white wedding med billy idol (murderdolls har gjort en lite modernare cover på den) så den e väll OK, men inte ultra bra... och den där sången där dom sjunger typ "fuck u i wont do what u tell me" eller liknande, vet nån vilken låt och grupp de e? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTAjonte Skrivet 9 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 strutter med kiss welcome to the jungle med guns n roses white wedding med billy idol (murderdolls har gjort en lite modernare cover på den) så den e väll OK, men inte ultra bra... och den där sången där dom sjunger typ "fuck u i wont do what u tell me" eller liknande, vet nån vilken låt och grupp de e??? jag vet vilken låt du menar men jag vet inte vad dom heter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 jag vet vilken låt du menar men jag vet inte vad dom heter ok... nån annan som vet vad låten heter? den som dom sjunger typ "fuck u i wont do what u tell me" TROR den går på radio x men e inte helt säker... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 ok... nån annan som vet vad låten heter? den som dom sjunger typ "fuck u i wont do what u tell me" TROR den går på radio x men e inte helt säker... Rage against the machine - Killing in the name tänker ni på.. den är go.. den gillar jag plusnågra på K-Rose Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Rage against the machine - Killing in the name vilket e namnet på sången o vilket e bandet? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Tupac - I don't give a fuck För övrigt gillar jag det mesta på RLS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Tupac - I don't give a fuck För övrigt gillar jag det mesta på RLS. Den heter Don't give a fuck. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Den heter Don't give a fuck. Knappast. Inte enligt den medföljande "local business advertise guide" som man har om man köpt spelet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mankan Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Welcome to the jungle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 vilket e namnet på sången o vilket e bandet? :"> haha Rage Against The Machine är bandet ofcourse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peppe Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 (redigerad) den där techno låten i Bounce FM äger, men jag vet inte vad den heter vet nån vad låten heter? Redigerad 9 november, 2004 av Peppe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tydligen Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Danzig med låten Mother slår allt Den finns på Radio X. Sen gillar jag nästan allt på Radio Los Santos & K Rose Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Welcome to the jungle med guns n roses : Radio X ToTo - Hold the line : K-Dst.. (tror jag kanalen heter, rätta mig om jag har fel) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Nästan allt är bra på K-DST, RADIO-X och även K-ROSE^^ resten e bara skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Nästan allt är bra på K-DST, RADIO-X och även K-ROSE^^ resten e bara skit Är lite petig nu och rättar. Nu skrev du lite fel va? "Resten är bara skit." Med det menar du att alla som spelar, och kommer spela San Andreas tycker så. Det är så man uppfattar det. Det "rätta" sättet att skriva på är "Jag tycker resten är skit." Vart är det röda äpplet för svenskalärarn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maden Las Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 (redigerad) Nästan alla CKY, HIM och Gnarkill låtar är bra, så jag har ingen speciel "favorit låt" EDIT: Oj! trodde att detta var en "din favoritlåt" topic, inte favvo låten i SA , aja då blir det nog welcum 2 teh jungle Redigerad 9 november, 2004 av Maden Las Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Det är konstaterat att resten e skit och hip-hopen ger mig otur i uppdrag. ^^ Var helt enkelt tvungen att skriva så för jag är nu mycket vidskeplig eftersom jag klarade nyss "hämta-polis-mc-uppdraget" när jag bytte kanal från den där Radio Los Santos till RADIO-X. 4 försök med radio los santos på i bilen som jag åkte till första mcn med och klarade uppdraget på femte försöket! och då hade jag radio-x på. Det måste ju betyda något eller? ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Welcome to the jungle å typ hela K-ROSE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts