Wild_hawk Skrivet 27 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2002 jag undrar var kan man lada ner gta 2? gratis allså! hela verisionen! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 27 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2002 Köp samlarboxen för 129 kr här! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 27 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 november, 2002 jag tycker att det känns meningslös när man KAN lada ner det på nån sida! och 128 kr är dyrt!! när man KAN få tag på det gratis! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 27 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2002 jag tycker att det känns meningslös när man KAN lada ner det på nån sida! och 128 kr är dyrt!! när man KAN få tag på det gratis! Men kom ihåg, Respect is everything... Fördelar med att köpa original: *Du får en fullversion med radiokanaler. *Du behöver inte syssla med crack-filer *Du har alltid en backup på CD-skivan ifall du skulle behöva installera om spelet. *Du slipper eventuella virus som kan finnas i olagliga versioner. *Du behöver inte sitta och vänta en massa timmar tills spelet laddats ner. *Det är alltid kul att ha originalcd:n och dessutom får man med kartor etc. när man köper spelet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Canza 57 Skrivet 28 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2002 jag tycker att det känns meningslös när man KAN lada ner det på nån sida! och 128 kr är dyrt!! när man KAN få tag på det gratis! Tänk på om mer skulle ladda ner GTA spelen gratis, vad skulle hända då? R* skulle tjäna mindre och satsa mer på att göra säkrare spel. SÅ om du vill att R* ska satsa på att göra bättre spel tycker jag att du ska köpa boxen. 129 kr är ingenting... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 28 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 november, 2002 Men kom ihåg, Respect is everything... Fördelar med att köpa original: *Du får en fullversion med radiokanaler. *Du behöver inte syssla med crack-filer *Du har alltid en backup på CD-skivan ifall du skulle behöva installera om spelet. *Du slipper eventuella virus som kan finnas i olagliga versioner. *Du behöver inte sitta och vänta en massa timmar tills spelet laddats ner. *Det är alltid kul att ha originalcd:n och dessutom får man med kartor etc. när man köper spelet. åååååååhh det är helt LAGLIT att lada ner gta1/2 gratis! för dom har tappat prisvärde! detta har jag läst nån gång att det inte lönar att sälja längre så därför får man lada ner det gratis! dom gjorde det här gta paketet på hopp att sälja dom gammla nu Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 28 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2002 du kan ladda ner på kazaa Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 29 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 november, 2002 du kan ladda ner på kazaa jag litar inte på dom där idioterna på kazaa dom skriver falska namn på filerna! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 20 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2002 men om det var gratis att ladda hem GTA 1 & 2 hade väl rockstargames lagt ut dem på sin hemsida, varför tror du att man bara kan ladda hem demot? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Leone Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 Ja, inga riktiga spel är gratis att ladda hem! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PaT Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 var kan jag få tag på en nocdcrack som funkar till win2k/xp? jag har win2k/xp patchen men då vill den ha cd... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 var kan jag få tag på en nocdcrack som funkar till win2k/xp? jag har win2k/xp patchen men då vill den ha cd... inga olagligheter på forumet............. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PaT Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 okej men nocdcrack e ju inte olagligt när man har original cd o det har jag men jag orkar inte krångla med det så jag vill ha en crack... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 Är det så jobbigt att sätta in en CD? Så fort man har editerat exe-filen är den olaglig enligt Rockstar så jag antar att du får köra med CD:n ett tag till Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts