Cortez Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 (redigerad) Tjaaa, klarade End Of Line idag(sista mainstory uppdraget - första försöket också *SKRYYYT*) . Då kände jag för att rensa gatorna från Ballas. Alltså ta över alla deras territorier. Vilket jag också gjorde, tror jag iaf. Jag åkte runt en stor del av Los Santos där det ska finnas Ballas-områden som jag kommer ihåg. Hittade bara massa med ställen som jag redan tagit över, och hittade inget Ballas-område. Helt plötsigt var en av mina hoods under attack?! Jag dödade dom iaf. Men jag undrar en sak nu. Om man tar över ett gängs alla territorier så borde de väl försvinna? Eller är det inte så? Redigerad 9 november, 2004 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AlexXx91 Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Tjaaa, klarade End Of Line idag(sista mainstory uppdraget - första försöket också *SKRYYYT*) . Då kände jag för att rensa gatorna från Ballas. Alltså ta över alla deras territorier. Vilket jag också gjorde, tror jag iaf. Jag åkte runt en stor del av Los Santos där det ska finnas Ballas-områden som jag kommer ihåg. Hittade bara massa med ställen som jag redan tagit över, och hittade inget Ballas-område. Helt plötsigt var en av mina hoods under attack?! Jag dödade dom iaf. Men jag undrar en sak nu. Om man tar över ett gängs alla territorier så borde de väl försvinna? Eller är det inte så? Jag undrar också det men du kanske inte har märkt det men det finns en ruta i SF också och nårra norr om SF!.. men dom e jättejobbiga att startagängkrig i! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Man-Stamp Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Cortez haru klarat hella spelet för ja kan ej klara det till 100% säger folk å ja är på andre staden inte spelat mera men om du nu klarat spelet så tror du ja kommer kunna ta över andra hoods endån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AlexXx91 Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Cortez haru klarat hella spelet för ja kan ej klara det till 100% säger folk å ja är på andre staden inte spelat mera men om du nu klarat spelet så tror du ja kommer kunna ta över andra hoods endån? Ja det kan du!! Det var ett eninerligt(stavning?) tjatande på dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts