Daniel Vercetti Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Jag är tillbaka i LS och har plockat upp sweet och äger terretorium nu me haha fy fan va skönt back to the ghetto!. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTAjonte Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 fan vad gött för dig det är min dröm att komma tillbaka till ghettot och mucka med Ballas o sånt som man gjorde när man fick spelet från början Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 9 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 fan vad gött för dig det är min dröm att komma tillbaka till ghettot och mucka med Ballas o sånt som man gjorde när man fick spelet från början Hehe, det e min med jag väntade i dagar på att det skulle hända och för 1 timma sen hände det! haha plocka upp nåra groov streetare o slakta ballas! haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Har vart där ett tag nu Eftersom jag klarat hela storyn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 9 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Har vart där ett tag nu Eftersom jag klarat hela storyn. jag ser dig varje dag i forumet hahah Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Hur många uppdrag måste man ha klarat då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 9 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Hur många uppdrag måste man ha klarat då? Ca 90 kanske jag låg på 88 sist jag kollade och gjorde nåra uppdrag idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts