leftbehind Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Driv3r är ju totalt ruttet. inge spel känsla alls , fyfan Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Nepp, värdelöst. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
color Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Nepp, värdelöst. Håller med till 100%! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtagamer Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 "TRÅKIGT" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Så sant driver 3 är ett av dom sämsta spel jag har haft äran att spela.... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
heat Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 driv3r var suger som f*n jag trode att det skulle vara mycket bättre. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 okej lite tråkigt är det men inte ruttet! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fisken_91 Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 kan faktiskt hålla me om att de sucks Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 SA sparkar det i röven så hårt att det får näsblod! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 (redigerad) SA sparkar det i röven så hårt att det får näsblod! Jävlar, det var hårt? Vad går Driv3r ut på? Aldrig tagit mig tid att spekulera i det Jag fattar typ att man kör bil men kör man bara bil? EDIT: Det stod "köp" bil istället för "kör" bil. Redigerad 7 december, 2004 av SlewME Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Jävlar, det var hårt? Vad går Driv3r ut på? Aldrig tagit mig tid att spekulera i det Jag fattar typ att man kör bil men kör man bara bil? EDIT: Det stod "köp" bil istället för "kör" bil. Det är som vilken jävla gta-kopia som helst... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Ganska kul om man tänker efter.. och om man gör på rätt sätt. man tar en snabb bill (vilken som helst) åker med den till en fin brant lång backe och gasar mycket och crashar bilen ! as kul ! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Wörd Gta-Playern. (jäk** stor bokstav regel (:!!! ) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
erik_vice88 Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Driv3r är ju totalt livlöst utan känsla Musiken i spelet spelar ju om samma sak hela tiden Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Håller med alla! Det suger lika årt som en dammsugare på högvarv! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr 7.2 Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Driv3r är totalt jävla värdelöst jämfört med GTA: SA. Hela GTA serien lirar förövrigt i högre divisioner än det här skitspelet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 Håller me till 101% procent! Jag körde första uppdraget sen var jag tvungen att gå till badrummet och spy! Jag hatar det!¨ styrningen är fan cp! Allt suger! Dessutom..är det helt jävla sjuka uppdrag..te.x ..gå in i en bar och skjuta massa oskyldiga människor! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 Själv har jag funderat på spelet men efter deta tror jag att jag skippar det faktiskt... eller vad säger ni? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 Jag undrar vad det finns för uppdrag i spelet. Kan ni ge nåt på ett ungefär? Åker man bil hela tiden, eller får man gå på fot nån gång förutom när man är inomhus? Måste man hela tiden göra uppdrag och är låst i storyn eller kan man leka när man vill? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 Nej, alla uppdrag är inte biluppdrag, det är för det mesta blandat med både fordon och pang-pang. I början kan man köra Free Ride i Miami och Nice, sen måste man låsa upp Istanbul. Man får börja med ett antal fordon, man kan låsa upp fordon genom att hitta dom på Free Ride Så är det Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts