GTAjonte Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Är det någon här som tycker att SA är för kort??? Det tycker jag iaf, jag har kanske inte varvat spelet men jag tycker det är lite väl kort, och så tycker jag att uppdragen är lite lättare än i dem tidigare spelen (fast dem blir nog svårare i slutet får man ju hoppas) , jag menar, dem sa ju att det skulle ta typ 150 timmar och varva det om man tog det lungt, och jag har tagit det rätt lungt, och har redan gjort typ 75 uppdrag av 104 st, och jag har då inte spelat i 150 timmar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTAjonte Skrivet 9 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 noooone here ??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 jag har klarat 33% på 30 timmar.. vet inte hur många uppdrag.. men nästa gång jag spelar kan jag kolla.. men jag tycker inte det är så kort.. att klara storyn på 2½ vecka e ganska lagom, orka sitta å nöta uppdrag i ett halvår lixom, då blir man ju bara trött på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 tycker alla uppdrag var aldeles för lätta klarade nästan alla på¨första försöket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 jag har klarat 33% på 30 timmar.. vet inte hur många uppdrag.. men nästa gång jag spelar kan jag kolla.. men jag tycker inte det är så kort.. att klara storyn på 2½ vecka e ganska lagom, orka sitta å nöta uppdrag i ett halvår lixom, då blir man ju bara trött på det Klarade spelet på under 30 timmar. Jag tycker de va FÖR lätt. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Det är alldeles för kort! En aning för lätt också för den delen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 har ni sprayat alla tags, tagit alla hästskor och sånt skit oxo? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Till er som säger att ni klarat ut det på 30 timmar, 2 ½ vecka.. Alltså det beror ju på hur duktig man är också.. Visst, ni kanske sitter hela nätterna och spelar också.. Ingen sitter väl förstås i ett halvår.. Men det tar ju ett tag att nöta igenom allting.. I alla fall för mig.. Tänkte bara säga det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Iallafall jag kommer spela 200 timmar minst efter jag klarat storyn, utforska städerna, landskapet, hitta hemligheter m m. Det är det som är GTA tycker jag iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Precis.. Uppdragen gör man ju för att klara storyn, sen gör man det som är extra kul.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Man-Stamp Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Men finns jue såna extra missions med sen dom är kanske inte lika skoj men endån^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts