Simon_ume Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 När jag är och spelar biljard på nån vägkrog eller motel eller nåt på den vägen som går till Area 53. När jag får placera bollen där jag vill, om han gjort nåt fel, och jag placerar den intill kanten, då hänger sig PS2:an. De har hänt två gånger nu. AHHHHHHH Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 hehe...mitt biljard e åsså cepigt, varje gång man börjar slå så är bollarna i "triangeln" som fastklistrade, de rör sej inte....!!!! Blir hur frusterad som helst, någon annan som har samma problem?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 för mig funkar det..... men det var vell därför jag fick andra problem i spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 När jag är och spelar biljard på nån vägkrog eller motel eller nåt på den vägen som går till Area 53. När jag får placera bollen där jag vill, om han gjort nåt fel, och jag placerar den intill kanten, då hänger sig PS2:an. De har hänt två gånger nu. AHHHHHHH heter area 61. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mankan Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 lool R* sa ju att det bara var en video och inget man verkligen kunde gö Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 9 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 heter area 61. Orka rätt på en sån liten sak. Förlåt att jag inte visste Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 heter area 61. men snälla nån, oj man skriver fel, men måste du påpeka de? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 heter area 61. Men inte nog me att du måste rätta sånna småsaker, men du själv skriver också fel heter area 69! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 d går visste att spela biljard mankan!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 För mig har det inte hängt sig en enda gång under biljard. Kanske från spel till spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MotoX_driver Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 jag tycker det är svin kul att spela biljard på riktigt och i spelet också aldrig nått problem för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 heter area 61. haha..rätta han inte om du har fel.. Area 69 heter det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tobb Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 (redigerad) enda felet för mig är att jag möter världsmästaren, killen är ju hur bra som helst, men jag dödar han varje gång jag förlorat så får jag tillbaks pengarna Redigerad 10 november, 2004 av Tobb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts