Plutonium_Man_91 Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 det är väl bara att köp ett PS2 eller? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Asså vad ska vi med PC göra egentligen? onanera kanske. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 hur fan dumma kan ni ps2 ägare vara (många iaf) de som inte har ps2 ska väll fan inte läga ut 2000kr för ps2+SA helt jaevla dumma i huvut eller vemfan skulle göra d??? låt de va lite avundsjuka men kom inte me ert bullshit för de flesta är 2000 rätt jaevla mycke för 1 satans spel!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Macop Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Dem släppte ut Sa till Ps2 för att dem tjänar mest på det. För att om Sa skulle komma till datorn så skulle kanske 40% - 50% av alla GTA fans köpa det, resten skulle nog inte kunna köra på deras dator. Men däremot så kan alla som har ett Ps2 kunna köra det. Ni som inte har Ps2 och vill köra Sa får väl vänta tills det kommer ut till datorn. Och om ni inte orkar vänta så får ni väl gå till polare och köra det eller bara strunta i det. Och till er som säger att folk ska köpa ett Ps2: Tänker ni ens innan ni skriver? Tror ni att folk lägger ut 2000 spänn för 1 spel?! Om man gör det då är man verkligen dum. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 ni ska sluta klaga ! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lill Saint Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 man går ju f*n inte o köper ps2 bara för att köra sa! man e ju inte gjord av pengar så ta o ge er för! (ursäkta språket!) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 men sluita klaga då???? dom som köper till Pc gör det dom till Ps2 gör det NOOOBS Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 (redigerad) Glädjedödare.. du e avundsjuk bra för vi har råd med ps2 o inte ni/du.. pssst bara för att du inte har råd med en dator , GTA e f*n så mycket bättre på pc, du kan moda det m.m Redigerad 10 november, 2004 av Ace Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Men köp er ett jävla PS2 då och sluta klaga då! När jag läser den här tråden så får jag uppfattningen av att ni tror att alla har en superdator? ORD!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 pssst bara för att du inte har råd med en dator , GTA e f*n så mycket bättre på pc, du kan moda det m.m LOL, SORRY DUBBEL POST Men va e det för dator han sitter vid nu då?.. Och han har VC det vet jag Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 min dator e typ 2,5 år gammal, men den har inga problem med VC på högsta grafik, å min polares dator e 5 år gammal å den klarar åxo VC på rätt så bra grafik Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 min dator e typ 2,5 år gammal, men den har inga problem med VC på högsta grafik, å min polares dator e 5 år gammal å den klarar åxo VC på rätt så bra grafik Men VC e inget stort krävande grafik spel Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Precis, Och jag måste vänta till Xbox realease (om det nu kommer dit ) och jag försöker spara pengar till en ps2:a men då kommer jag inte få det förens julafton om jag önskar mig en tusen lapp. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MaFe98 Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 men lol... Vad är det att diskutera? Ni som inte har PS2: vänta tills de kommer till dator och va glada över att när vi me PS2 har klarat hela spelet och är uttråkade så har erat "äventyr" precis börjat eller gå och köp ett PS2 om ni e så kåta och inte kan hålla er. Hur ni fixar pengar till de är ERT problem, ingen annans. Om ni inte vet vad ni ska göra tills det släpps på pc så kan säkert många här inne tippsa om många, många mycket bra spel till pc som finns ute sålänge. Nu tycker jag att det är dags att låsa denna tråd. Nuff sedd! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 när kommer det ill dator? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Om jag får bryta mig in i allt klagandet... *Funny drar åt sig topicen och håller den i ett fast grepp* Varför använda forumet till att klaga? Om ni inte har PS2, njut av tanken att ni får uppleva SA till PC, om än inte nu men iaf inom en snar framtid. Tycker vi tar och låser den här klagotopicen. *Låst* (Btw PC äger PS2 så jävla hårt) *Funny hugger tag i topicens hals med sina tänder och några minuter senare, finns inte mycket blod kvar* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts