kollar_runt Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Asså vad ska vi med PC göra egentligen? Asså jag vet, köp ett ps2 istället för att klaga blablabla. Men det är skitjobbigt att se alla vara så j*vla glada. Förlåt, men var tvungen att få det ut ur mig! Här kan iaf alla med PC klaga. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Håller med till 100%! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kollar_runt Skrivet 9 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Varför är det PS2 exclusice förresten? Dem känar ju knappast mer pengar på det. Spelet kommer ju vara helt utjatat när det kommer till PC! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Varför är det PS2 exclusice förresten? Dem känar ju knappast mer pengar på det. Spelet kommer ju vara helt utjatat när det kommer till PC! nä men sony betalar ju *host* en hacka + att de e lättare att göra ett spel till PS2 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kollar_runt Skrivet 9 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Det väger ju ändå inte över att släppa det till alla plattformer. Gamecube, XbOX, PS2, PC... Spelet är ju omåttligt populärt. Så om det är enklare att göra det till PS2, kan dem ju lägga in mer arbete och släppa ut det till alla... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mankan Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 om det här gör dig gladare kan jag påpeka att endast runt 50 - 60% på gtasanandreas fliken är sant Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 dom kunde släppa till allt sammtidigt. ps2an är för kass . pc ska de komma först till för gta1 var till pc Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kollar_runt Skrivet 9 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Varför gjorde dem inte det då? Dem måste ju ha en vettig anledning? Eller är dem bara sadistiska? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Pengar! 1. sony betalar dem 2. alla PC ägare som också har en PS2 skulle antagligen köpa det till PC, och eftersom de flesta har PC så skulle de inte få många PS2spel sålda 3. de gillar att läsa avundsjuka ungars posts i alla forum och skratta åt dem Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 sonys kontrakt har väll gått ur för längesedan??? dom släpper det för att till pc tankar typ alla och sen dom galnaste köper nog ett ps2 och gta sa och när de komemr till pc köper dom det igen. allt för pengarna. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kollar_runt Skrivet 10 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Dem kan anställa internetspanare personer? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 (redigerad) eh.. om ni hade VELAT ha SanAndreas så skulle ni KÖPA ps2.. men eftersom ni INTE vill ha SanAndreas så KÖPER ni inte ps2 !! Glädjedödare.. du e avundsjuk bra för vi har råd med ps2 o inte ni/du.. EDIT: Vad ska vi göra åt saken?? vi som har SanAndreas ?? INGETING !! RIktigt onödigt topic seriöst.. NOOBS NYBÖRJARE !! Redigerad 10 november, 2004 av the_yakuza_man91 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kollar_runt Skrivet 10 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 " Asså jag vet, köp ett ps2 istället för att klaga blablabla. " Jag skrev själv att folk kommer att skriva köpt ett ps2 istället. Om du vet att jag vet att folk kommer skriva det, så varför skriver du det? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 (redigerad) " Asså jag vet, köp ett ps2 istället för att klaga blablabla. " Jag skrev själv att folk kommer att skriva köpt ett ps2 istället. Om du vet att jag vet att folk kommer skriva det, så varför skriver du det? Amen vad håller du på o klaga för?? säg mig.. VAD SKA VI GÖRA ÅT SAKEN ATT DU INTE HAR ETT PS2 ?? Köp ett PS2 Istället för o klaga.. !! Redigerad 10 november, 2004 av the_yakuza_man91 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Men köp er ett jävla PS2 då och sluta klaga då! När jag läser den här tråden så får jag uppfattningen av att ni tror att alla har en superdator? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Men köp er ett jävla PS2 då och sluta klaga då! När jag läser den här tråden så får jag uppfattningen av att ni tror att alla har en superdator? EXAKT! Vad ska vi göra åt saken?? NOOB !! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kollar_runt Skrivet 10 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Okej, klaga på att jag klagar så klagar vi alla tillsammans. Det där med att alla har en superdator. (Va?) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Okej, klaga på att jag klagar så klagar vi alla tillsammans. Det där med att alla har en superdator. (Va?) Tror du att du e rolig nu eller?? de va du som började klaga.. hur dum kan man va?? det är bara för du har inget mer o tillägga.. köp ett ps2 istället för att klaga.. vi kan ju inte göra någoting åt saken?? ..! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kollar_runt Skrivet 10 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Det jag vill att alla ni ska göra åt saken är att slå era huvuden ihop, och göra en pc version GTA San andreas och ge den till mig gratis. Sedan ska ni bränna upp alla era ps2 versioner, och läsa mina forum inlägg om gta san andreas. Så nu vet ni. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kollar_runt Skrivet 10 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Nej, faktiskt inte. Men ibland tror folk att jag försöker vara rolig för att jag inte har något att tillägga. Jag tror att det kommer gå över när jag får chansen att spela san andreas. +Du kan inte göra något åt saken och jag kan inte göra något åt saken, så låt oss alla inte göra något åt saken och klaga på ett meningslöst forum. Okej? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts