Lance Vance last dance Skrivet 27 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2002 Har ni letat efter en speciell bil någon gång? Jag letade i en halvtimme efter en Washington. Sen när jag väl fick tag i en var nästan varenda bil jag mötte en Washington. Samma sak med motorcyklar. Varför är det så här? Så var det i trean också och jag trodde faktiskt att det skulle vara fixat i Vice City, men nej då. Nån som vet varför det är såhär? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtakung Skrivet 27 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2002 Vad jag tror är att om man har en bil. Och då ser datorn allså ps2 minnet eller vad man ska säga att det är en txe Washington så kopierar dom den bilen så det går snabbare eller på något vis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2002 Det är väl en bugg som har gjort den.. Felprogramering antagligen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Machi Skrivet 27 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2002 irriterande bugg azzå.. idag såg jag 8 likadana motorcycklar på vägen. Inte en skymt av en bil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 28 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2002 jo jag vet.. jag hade en snabb motorcykel och leta efter en cross men den kom inte men när jag hitta den så kom den hela tiden och då kom typ ingen snabb.. jag hatar den bugen men jag tror att det är så att när man har den så kommer den hela tiden för att den loadar snabbare fram fordon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sylt-Tomten Skrivet 28 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2002 bilarna är nog indelade i klasser, så bara man hittar rätt sorts bil så kommer det fler bilar av samma typ, alltså vissa bilar kanske bara kommer fram om man kör en speciell bil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 28 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2002 Har det inte blivit fixat, skit!! En gång när jag spelade GTA3 och hittade en Securicar så såg jag fyra likadana enfter en stund ,dom är ju ganska svåra att få tag på. Förklaringen är säkert för att spelet är sååååå stort att spelet tänker på så mycket att om det skulle komma en annn bil istället så skulle det säkert börja lagga och spelet skulle inte fungera så bra... en annan sak är att jag blir så hjävligt trött på att träden är dåligt gjorda de är inte ens runda mera triangelformade... Men GTA spelen är ändå hjävligt bra!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 28 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2002 Har det inte blivit fixat, skit!! En gång när jag spelade GTA3 och hittade en Securicar så såg jag fyra likadana enfter en stund ,dom är ju ganska svåra att få tag på. Förklaringen är säkert för att spelet är sååååå stort att spelet tänker på så mycket att om det skulle komma en annn bil istället så skulle det säkert börja lagga och spelet skulle inte fungera så bra... en annan sak är att jag blir så hjävligt trött på att träden är dåligt gjorda de är inte ens runda mera triangelformade... Men GTA spelen är ändå hjävligt bra!!!!! GTA3 kanske vill jävlas med en och sänder iväg en massa andra bilar när man t.e.x måste ha en Misterwhoopee för att klara import/export garaget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
erko Skrivet 28 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2002 jag tror att, om man letar en viss bil så vill man väldigt gärna ha den..eller hur! och istället för att köra lungt och lagligt för att vara rädd att bilen ska gå sönder så finns det väldigt många av samma bil...då är det bara att byta till en likadan om den skulle börja brinna.. det är bara en tanke,,, jag tycker själv att det är väldigt störigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts