Hotring Racer Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Hur långt måste man komma innan nästa stad öppnas ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 fick du spelet i går eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 För att komma till sf måste du klara ca 27-28 uppdrag..till las venturas kommer jag inte ihåg men det är nåt mellan 40-50..kanske högre.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hotring Racer Skrivet 9 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 ja,jag fick spelet igår. Är kass på tv spel men försöker, lär nog bli en del fusk för min del Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crouching.tiger Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 NEJ! fuska inte! jag har gjort kanske 12 uppdrag, och de är lätta, även om man får försöka några gånger på en del. jag är nog en ganska genomsnittlig spelare i duktighetsgrad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERKiiiii Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 det är 57 uppdrag till las venturas om man inte har gjort några sidouppdrag... Jag tycker också det är rätt lätt, mycket lättare än vice city........... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts