Shady_4_life Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 hallå!!!! visste ni att man får en fallskärm varje gång man HOPPAR ut från en heilkopter eller ett flygplan!?!??!?!? men man måste hoppa från helin eller planet annars får man inget.... pesonligen har jag klarat typ 65-70 uppdrag....och har över 15 miljoner(spelade på hästar) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 grattis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTAjonte Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 (redigerad) man får det bara automatiskt om man klarat flygskolan väl ??? btw, jag har 20 milj. Redigerad 9 november, 2004 av GTAjonte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 man får det bara automatiskt om man klarat flygskolan väl ??? btw, jag har 20 milj. ja ha 99 999 999 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 ja ha 99 999 999 Har du nån tvångstanke att alltid va den sista som skriver i VARJE topic? Fallskärmen finns att hämta uppe på en bergstopp i öknen och på toppen av Mt Chilid. Svin kul att BASEjumpa utför Mt Chiliad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
uNderdog_101 Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Visste du att när man sätter sig i en bil, kan man inte bara åka framåt, man kan åka bakåt också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Visste du att när man sätter sig i en bil, kan man inte bara åka framåt, man kan åka bakåt också vilken knapp? skulle va jättehäftigt om man kunde åka bakåt men tror dig inte riktigt verkar för bra, typ som om man skulle kunna svänga eller nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 ja ha 99 999 999 jag hade:P köpte mycket kläder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 det här spelet blir ju bara bättre och bättre åka bakåt asså vilken grej jag måste prova det nån dag verkar ju nästan va för bra för att va sant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
uNderdog_101 Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 vilken knapp? skulle va jättehäftigt om man kunde åka bakåt men tror dig inte riktigt verkar för bra, typ som om man skulle kunna svänga eller nåt Den hemliga pentagram-knappen, du måste skruva upp kontrollen för att hitta den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lance Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 (redigerad) vilken knapp löser man ut fallskärmen med? Redigerad 9 november, 2004 av Lance Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Den hemliga pentagram-knappen, du måste skruva upp kontrollen för att hitta den Åhh, här ligger åldernivån på två år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTAjonte Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 ja ha 99 999 999 oh shit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
uNderdog_101 Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 (redigerad) vilken knapp löser man ut fallskärmen med? Paraply-knappen, även den måste man skruva upp kontrollen för att hitta. Annars kan du prova cirkel, det funkar nog också. Redigerad 9 november, 2004 av uNderdog_101 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 jag hade:P köpte mycket kläder jag HAR mycket (nästan alla) kläder. alla utom dom på sportafären *rys* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
uNderdog_101 Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Åhh, här ligger åldernivån på två år. Man är så gammal som man gör sig. Jag är kroppsligt 21, men mentalt 8. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 har ca 4,6 miljarder.. spelat på hästar.. V75.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 ja ha 99 999 999 äre bara jag som har nio-siffrigt? :S kan inte ni andra få det eller.. får nog ta att leta upp digitalkamera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MotoX_driver Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 själv har man bara 730000 , men jag vinner mkt hundra tusen i poker orkar inte spela så jag får hur mkt pengar som helst, men snart kan jag satsa en miljon dollar sen är det bara vinna typ 15 gånger så har jag så mkt . Sen satsa på hästar hur vinner ni hela tiden?? Jag provade spela på hästar förlorar bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 jag har nu typ 2 miljarder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts