Scorpion Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Hur många uppdrag gör man åt Zero? jag är på det tredje "ka boom-boom" tror jag det heter får man fler uppdrag av han sen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
phil Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 tror ej det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 (redigerad) ka-boom-boom är inte ett uppdrag man får av zero. Av zero får du uppdragen : Air raid , supply lines.... , new model army och beefy baron. Redigerad 9 november, 2004 av Sc0rp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scorpion Skrivet 9 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 ka-boom-boom är inte ett uppdrag man får av zero. Av zero får du uppdragen : Air <a href="http://www.ntsearch.com/search.php?q=raid&v=55">raid</a> , supply lines.... , new model army och beefy baron. Vad gör man på beefy baron? vilket uppdrag är då "ka boom-boom" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Vad gör man på beefy baron? vilket uppdrag är då "ka boom-boom" Det uppdraget gör man hos cj's garage.. Jag tror man skulle åka runt och skjuta på vans på 3 minuter i beefy baron Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scorpion Skrivet 10 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Det uppdraget gör man hos cj's garage.. Jag tror man skulle åka runt och skjuta på vans på 3 minuter i beefy baron Jag har klarat Zeros tredje uppdrag (på andra försöket) och provade spela Beefy baron och sköt ner 8 skåpbilar eller vans, men det kom bara upp att jag hade skjutit ner 8 vans, det uppdraget kan man väl inte klara? det är väl mer för skoj skull som basket? så att man får flygga modelflyggplan igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 ka-boom-boom är inte ett uppdrag man får av zero. Av zero får du uppdragen : Air raid , supply lines.... , new model army och beefy baron. Nu drar jag upp en liten gammal, men hellre det än att göra en ny. Det här Beefy Baron. Jag fick Asset hos Zero idag.(Klarade storyn för 2 veckor sen.) Men... På beefy baron är det ett visst antal bilar man måste skjuta för att få passed? Eller är det "uppdraget" man gör för skojs skull? Man kan inte få passed på det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Nu drar jag upp en liten gammal, men hellre det än att göra en ny. Det här Beefy Baron. Jag fick Asset hos Zero idag.(Klarade storyn för 2 veckor sen.) Men... På beefy baron är det ett visst antal bilar man måste skjuta för att få passed? Eller är det "uppdraget" man gör för skojs skull? Man kan inte få passed på det? Man måste ju inte klara det för att klara storyn , så det är väl mest för skojs skull. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 nu hänger jag inte med vad är beefy baron? tillhör den Zero? vart gör man denna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts