uNderdog_101 Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 När får man tillgång till "Wheel Arch Angels" modshop? Jag har gjort alla uppdrag utom "end of the line", men jag kan inte modda bila där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta san andreas Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Klarat Uppdraget "Zeroing in" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
uNderdog_101 Skrivet 9 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Vilket uppdrag är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 (redigerad) Vilket uppdrag är det? När man gjort ett uppdrag av dom bakom Wang autos. Edit: Jag menar de första uppdraget för Wang autos. Redigerad 9 november, 2004 av Simon_ume Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta san andreas Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Kom inte riktigt ihåg men du måste klara det iaf .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 När får man tillgång till "Wheel Arch Angels" modshop? Jag har gjort alla uppdrag utom "end of the line", men jag kan inte modda bila där. Klara bilskolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
uNderdog_101 Skrivet 9 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Klara bilskolan Har guld i allt utom "cone coil" och "city slicking", där är det silver. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta san andreas Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Måste man klara bilskolan ?? när jag fick guld på allt där fick jag en bil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Har guld i allt utom "cone coil" och "city slicking", där är det silver. klara uppdragen med cesar som ett av dom heter zeroing in det är du du hemtar bilarna och kan köra dom till garaget som ligger i västra San Fierro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
uNderdog_101 Skrivet 9 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 klara uppdragen med cesar som ett av dom heter zeroing in det är du du hemtar bilarna och kan köra dom till garaget som ligger i västra San Fierro Jag har klarat ALLA uppdrag utom "end of the line", finns det mer uppdrag efter det? Jag märkte även att jag inter har tillgång till "transfender" moshopen i wang cars byggnaden. jag verkar inte ha tillgång till någon modshop alls Jag har INTE fuskat något överhuvudtaget, inte ens provat om dom funkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LuNk4n Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 För att få tillgång till den sista modshoppen behöves detta: * Du måste ha ett körkort - skaffa minst brons i alla körkortdelar. * När du tagit körkortet så ska du köpa Wangs Car, som ligger tvärs över gatan (nästan) från C.J's egna verkstad. (bakom Wangs Car ligger "Pay n' Spray", och till höger ligger "Transfender" - San Fierro) * När du köpt Wangs Car, åk tillbaka till C.J's verkstad, där Ceasar väntar med ett uppdrag som heter "Zeroing In". Jag tror att man får "Wheel Arch Angels" efter det uppdraget. (annars får du göra ett till uppdrag för Ceasar). Hoppas det löser sig för dig! Lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Vilka bilar kan man modda på Wheel Arch Angels?? Kommer inte in med landstalkern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kill_ya_soon Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Var ligger Wheel Arch Angel? Och vad ska man göra på uppdraget Zeroing in Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Vilka bilar kan man modda på Wheel Arch Angels?? Kommer inte in med landstalkern. har du wang cars grejset? o gjort massa uppdrag med cesar typ där du ska sno bilar.... när du gjort de så kan du ta dom bilarna inne i wang cars (INNE, inte dom som står utanför) och modda dom i wheel arch angels Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts