Simon_ume Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Vars finns alla flygplan? Typ Beagle, AT-400, Nevada, News Chopper, Stuntplane, Vortex och alla helikoptrar som Coast Maverick, Cargobob och Maverick?? Jag vet vars alla andra finns så skriv inte och säg vars dom står, men vet nån vars nån av dom här finns så skriv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 cargobob finns på den där "no fly zone" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta san andreas Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 (redigerad) Dom Flesta finns i Las Venuras när du klarat flyg grejen där Redigerad 9 november, 2004 av Gta san andreas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 kör till flyplatsen..sen kan du klara flyg skolan..sen kan du kolla vid dammen..och göra flyguppdragen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 9 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 kör till flyplatsen..sen kan du klara flyg skolan..sen kan du kolla vid dammen..och göra flyguppdragen Vid dammen?! Jag har varvat spelet så jag har klarat flygskolan, men får man inte snuten efter sig om man tar sig in på No fly zone? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Vid dammen?! Jag har varvat spelet så jag har klarat flygskolan, men får man inte snuten efter sig om man tar sig in på No fly zone? Men gör så här da.. jo du åker till LV flygplats och kör några race uppdrag. Sen tar du bara det planet du väljer att köra med och ställer den i garager för flygplan vid Flygplans kyrkogården Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 cargobob finns på den där "no fly zone" och på den där arme-bensinmacken uppe till höger i LV Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 9 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 och på den där arme-bensinmacken uppe till höger i LV Tänker inte du på helikoptern med magneten? Får man fem stjärnor där oxå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Tänker inte du på helikoptern med magneten? Får man fem stjärnor där oxå? nopp magneten e bara me på det uppdraget. den byts ut till en cargobob när man har klarat av uppdraget. Nej ja får alldrig några stjärnor efter mig. iofs så är de välldigt svårt att komma in men om man placerar en hög bil brevid så kan man hoppa in Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 nopp magneten e bara me på det uppdraget. den byts ut till en cargobob när man har klarat av uppdraget. Nej ja får alldrig några stjärnor efter mig. iofs så är de välldigt svårt att komma in men om man placerar en hög bil brevid så kan man hoppa in eller så tar man ett plan/helikopter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 eller så tar man ett plan/helikopter? eller jetpacken föresten... lycka till med att landa där me flygplan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 eller jetpacken föresten... lycka till med att landa där me flygplan Hört talas om fallskärm? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MotoX_driver Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 m,en redan jag brukar hoppa mkt fallskärm i spelet bara hoppa ut ur ett plan högt upp i luften fårm an automatiskt en fallskärm och så trycker man på rund när man närmar sig marken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts