Grötmannen Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 spelade 2player me kompisar upptäckte att jag satt å sköt med en spaz-12a från motorcykeln medans min kompis körde fett kul. men iaf nån som vet xakt hur man ska göra för att d ska bli så? har fixar me Deageln oxå 3 gånger, tror d har nåt me att man laddar om samtidigt som man sätter sig i en bil (alla 3 gånger me Deagle va i en Police Rancher) Spaz-12an va på en ocj 600. va fett kul och skulle gärna vilja veta hur man gör xakt, specielt me spaz:en eftersom Deageln skjöt lika snabbt som uzi och d ä rätt svårt att ta sönder nåt i pcj's hastighet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 hur i ***** kunde du köra MP? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 9 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 1 kompis tog me sig en handkontroll sen drar man till ställen där d finns "2 röda gubbar-grej" typ som police bribe å sånt så drar man till 1 sån å klickar me kontroll 2 (finns b.l.a vid flickvännerna när de är hemma och i staden där man mötte catalina vid 1 hus) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Man-Stamp Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Man kan Spela biljard 2 stykken med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frag Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Det är väl bara att skjuta..? Du får ett gult sikte när du sitter som passagerare. Men funkar inte med alla vapen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 9 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Det är väl bara att skjuta..? Du får ett gult sikte när du sitter som passagerare. Men funkar inte med alla vapen. jag vet men d finns 1 bugg så man kan använda andra vapen men vet inte riktigt hur man får d.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts