Arman Skrivet 27 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2002 hur sätter man på radion??? Om jag behöver en annan version så var kan jag ladda ner det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 27 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2002 Köp spelet så fungerar radion garanterat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 27 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2002 Radion i GTa2 är inget vidare tycker jag...Låtarna är nja och så håller dom på och skriker och äcklar sig rapar och så....Dessutom spelas samma låtar på flera radiostationer... Vissa låtar är bra men många e dom inte...(min åsikt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 27 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 november, 2002 Köp spelet så fungerar radion garanterat. nått annat kan man väl göra istället för att betala 100-200kr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 28 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2002 Finns inte GTA2 att ladda ner gratis och lagligt någonstans? Förut kunde man ju ladda ner det på freeloader.com, men de har ju börjat ta betalt nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 28 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2002 Finns inte GTA2 att ladda ner gratis och lagligt någonstans? Förut kunde man ju ladda ner det på freeloader.com, men de har ju börjat ta betalt nu. Och dessutom saknar freeloaders versioner radio... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Niklas Skrivet 5 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2003 Det finns verkligen inget sätt att få igång radion? Det går inte att lägga in egna låtar på nått sätt? Jag skulle týcka att det vore kul om man fick igång radion, men den funkar ändå inte när man går till fots och när man sitter i en stridsvagn va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts