mulla Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Jag har sätt många onödiga topics och rykten Fråga:Hur många procent klarar jag spelet om jag fuskar? Svar:Du klarar spelet som vanligt 100% Jag frågade själv Rockstar* Games och dem sa att det bara är rykten!.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERKiiiii Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 (redigerad) Jag har sätt många onödiga topics och rykten Fråga:Hur många procent klarar jag spelet om jag fuskar? Svar:Du klarar spelet som vanligt 100% Jag frågade själv Rockstar* Games och dem sa att det bara är rykten!.. är det rykten att man kan klara 100% med fusk? Redigerad 9 november, 2004 av ERKiiiii Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Haha, oj va glad jag blir Jag var så rädd att jag inte skulle klara 100%, hehe Tack för infot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 jag tror fortfarande inte att man får 100%. tycker R* borde tänkt på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mulla Skrivet 9 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 är det rykten att man kan klara 100% med fusk? Jag tror att du missförstod mig, jag sa att det var rykten om att man inte fick 100%, dem sa att man fick 99.9% procent så det var rykten. Vad jag säger är att man kan klara gta:sa 100% procent med fusk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mulla Skrivet 9 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 (redigerad) jag tror fortfarande inte att man får 100%. tycker R* borde tänkt på det. gå och maila dem själv! Redigerad 9 november, 2004 av mulla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts