JoinAS Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Hej ! jag var nyss ner på Chlas Ohlson's och köpte en laser rengörare.... men när jag ska andvända den så kommer det inte upp ett J'vla piss.... jo cd spelaren i ps2 startar och man kan välja låtar .... Och när man trycker på låtarna så är det bara en tjej som babblar på tyska.... Har jag fått fel sorts skiva ? för den såg annorlunda ut gemfört med den jag fick tips av att köpa från en kille här på forumet.... är det rätt skiva ? Om det är rätt , hur gör jag då ? skvian jag köpte ser ut sådär.... det var ingen förpackning , bara ett fodral innan för plast.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sonik Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Hade en liknade CD lins rengörings skiva tidigare. Philips var då märket, och då var det en liten borste på undersidan som skulle rengöra lasern. Gör så här: kör på valfritt språkspår och låt gubben babbla på sen ska den putsa järnet på slutet. Dock en liten varning ska utfärdas på dessa skivor..... jag putsade för mycket på morsans stereo så CD-läsaren har helt pajjat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 ja det är de som är meningen den ska babbla igenom alla låtar. den rengör då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 9 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 okej tack så himla mycket för svaren ska testa nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 9 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 men ska jag köra alla låtar ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERKiiiii Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 finns det ingen instruktionsbok? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 9 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 nej....ska jag köra alla låtar ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bjolhead Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
uNderdog_101 Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Jag har en sån skiva fast då är det Clabbe från "Idol" som snackar. Tror det är olika "styrka" på rengöringen mellan spåren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts