Maxz Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Jag trodde man skulle vara minst 13 år på det här forumet Han menar nog att han fyller år NIO dagar innan jul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 en sån katt...... JÄVLAR!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Hah, en sådan katt har jag fast orange Haha nej vad gulligt.. har haft en liknande när jag var mindre Lotus hette han as gullig var han.. Nu vill jag ha en ny Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 12 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Haha nej vad gulligt.. har haft en liknande när jag var mindre Lotus hette han as gullig var han.. Nu vill jag ha en ny jag har en svart perser katt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 (redigerad) Haha nej vad gulligt.. har haft en liknande när jag var mindre Lotus hette han as gullig var han.. Nu vill jag ha en ny : aww snubben som impar på tjejer pga en katt Edit: Opps quota fel :"> Redigerad 12 november, 2004 av Gta_Fan_4_Life Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 (redigerad) Då lever jag i himmelriket då. Har 2st sånna katter (Vet inte vad rasen heter, men dom ser precis ut som på bilden. Tror rasen heter exotic perser eller något) 2st persers och 1 bondkatt.. Mina älsklingar Redigerad 12 november, 2004 av _-MadeMaN-_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Då lever jag i himmelriket då. Har 2st sånna katter (Vet inte vad rasen heter, men dom ser precis ut som på bilden. Tror rasen heter exotic perser eller något) 2st persers och 1 bondkatt.. Mina älsklingar Dom är fina Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Då lever jag i himmelriket då. Har 2st sånna katter (Vet inte vad rasen heter, men dom ser precis ut som på bilden. Tror rasen heter exotic perser eller något) 2st persers och 1 bondkatt.. Mina älsklingar Fixa bild, snälla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 : aww snubben som impar på tjejer pga en katt Edit: Opps quota fel :"> Hahaha vaddå..?! Katter är ju as gulliga..!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 DEN! http://gs455.no-ip.org/Lurig_katt.jpg Nä, men jag vill ha: Mera RAM minne till datorn, Ett nytt grafikkort, Pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 (redigerad) Fixa bild, snälla Ja ska fixa bild så fort jag får min digitalkamera. Den kommer på onsdag ! Ska ta massa bilder då. Ska också titta om jag inte har någon bild liggandes på datorn just nu. EDIT: Hade inga på datorn, tar massa kort sen. STAY TUNED Redigerad 12 november, 2004 av _-MadeMaN-_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 13 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 ska ju önska mig ett bra grafikkort till jul. Någon som har ett bra förslag? ska klara av alla senaste spelen och spelen en bra tid framåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 DEN! http://gs455.no-ip.org/Lurig_katt.jpg Nä, men jag vill ha: Mera RAM minne till datorn, Ett nytt grafikkort, Pengar. AAA! fan vad gullig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 13 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 lol vilken hårboll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 MP3 256 mb minst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 lol vilken hårboll Är ju hårbollar som är gulliga Jag ska ha en redig hårboll i julklapp annars får det ju vara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Hahaha vaddå..?! Katter är ju as gulliga..!!! Jag vet, Dom är as fina juu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Haha jag ville bara visa denna länk för att folk ska kunna jämföra med vad de önskade sig förra året Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 jag fyller år 6 dagar innan julafton, så jag sparar pengarna jag får då, och sen pengarna jag får på julafton och om det behövs så får jag sälja något, och sen köpa mig en folkrace bil! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Önskar mig burnout 3 också Totalt ägande spel!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts