Gurgel Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 pengar något annat kan jag inte komma på.. kanske något kul film vem vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 hmm... mp3 spelare har man ju redan 2st ( ) av så... Kanske en Bluetooth adapter till PCn så man kan föra över filer till mobilen lite snabbare än USB 1.1 och IR. En ny dator ska man ju också få... eller skulle fått, eller ska få nu innan vintern men men. Svårt detta... kom med idéer gott folk (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Ska fira jul i Thailand, så det lär bli några julklappar därifrån, sen får jag väl pengar och nåt annat när vi kommer hem! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maden Las Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 (redigerad) Cashing! Hmm.. typ .. äsch, kommer inte på något mer, men om man får mycket epngar så behöver man ju inte önska sig mycket mer. Redigerad 9 november, 2004 av Maden Las Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 vi slutade med julkalappar för 2 år sedan, men lär få lite pengar iaf Fuskigt. Önskar mig: Inget! Får troligtvis: Pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Pengar går alltid men skulle vilja ha en dubbelstamp också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Min önskelista består som alltid av: 1. Kubanska cigarrer 2. Deg 3. Pengar 4. Cash 5. Kulor 6. Dinero 7. Stash 8. Stålar 9. Dough 10. Money EB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 det jag MINST önskar mig är just kläder. jag fyller år så nära julen också. 6 dgar innan jag fyller nie dar innan, och min kompis fyller på julafton... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Iron maiden: A real live dead one Iron maiden: Live after death Iron maiden: Live at Donington Eddie's archive (om det finns någonstans) En DVD: Iron maiden part I, The Early days Opeth: Morningris Och så blir det väl pengar Du har helt klart bra musiksmak. Ska du se Maiden i Göteborg? Skivor, Serier.... det är vad jag önskar mig. Musik och serier är det enda som betyder något för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyemon Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 en ny Mobil och kläder....... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rcd Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 hmm ska få en ny data nu i november sen så får jag väl lite kläder och kanske nån slant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 10 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 vi slutade med julkalappar för 2 år sedan, men lär få lite pengar iaf va!! det är ju julklapparna som e roligast =) brukar oxå få massa julgodis me presenterna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Har fått ny dator för 1 vecka sen så det behövs ju inte önskas Penningar o några skivor skulle sitta fint! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Lego Turtels! Actionman Leksaksbilar och mycket mer! //Carolus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Pengar... Och sen har jag faktiskt inte tänkt på så mycket mer Men vi får typ aldrig pengar Fan jag måste tänka ut nåt :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Lego Turtels! Actionman Leksaksbilar och mycket mer! //Carolus seriöst`? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 jag vill ha en barbie med många fina skära klänningar och en Ken som får spela den galne kåtbocken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 seriöst`? nej han vill nog ha en mysig pojkvän med.. no offense! jag vill ha en ny distpedal.. och en ny bräda sen är jag nöjd.. pengar får jag ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 seriöst`? Klart! Och nej, knappast en mysig pojkvän, desseutom är ägande av en annan människa förbjudet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 jag vet vad jag ska få eller iaf lite jag har beställt En nirvana tröja för 500 kr sen så nått annat skit o cash o sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts