Ceone Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 julen har inte börjat än för de är lite mer än 1månad kvar. men julklapparna har börjat. så det är dags att tänka på vad man ska önska sig... Årets julklapp : MP3 spelare enligt svt nyheter Jag sjävl ska önska mig ett av dom senaste grafikkorten så man kan lira alla senaste spel. Och spelet Shadow ops , Fifa 2005 till xbox. Sen så ska jag önska mig en fotboll och en handkontroll. Vad ska ni önska er? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 pengar! ska "sätta ihop" en dator på denna sida för ca 15000 kr så då behöver man pengar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Tillbehör till min SE Z1010 (bluetooth-bil etc.). Playstation spel, och en ny konsol (min SCPH-30004 börjar bli gammal ). Och självklart pengar, pengar, pengar!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 9 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 får aldrig pengar =/ har önskar mig de och då köper dom bara massa onödigt skit. så de misstaget gör man aldrig om =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 hmm, RAM-minne vore bra, har bara 512mb SDRAM just nu har inget mer jag kan komma på direkt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 En mp3-spelare, lutar åt iPod Mini eller Creative MuVo2. Sen lite kläder också, http://se.zoovillage.com/store/productdeta...on=9&ListType=1, http://se.zoovillage.com/store/productdeta...on=7&ListType=1, http://se.zoovillage.com/store/productdeta...on=2&ListType=1. Sen eventuella pengar som kvarstår ( ) får gärna ges i kontanter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 En Ipod Mini Sen blir det väll pengar,kläder och annat behövligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 När jag var liten kunde jag skriva en jättelång önskelista. Men dom senaste åren har jag inte önskat någonting. Men jag får alltid bra saker ändå. Pengar är ju bra, då kan man ju köpa vad man vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 vi slutade med julkalappar för 2 år sedan, men lär få lite pengar iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Pengar såklart... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 hmm, det var en svår fråga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 HUmm.. Ett PSTwo och GTA:SA.. men de kommer jag nog inte få.. så.. Pengar....! köpa fyrverkerier.. humm.. vad mer..? oh! 50+meter lång nätverkskabel.. vill gääärna ha datorn inne på rummet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Iron maiden: A real live dead one Iron maiden: Live after death Iron maiden: Live at Donington Eddie's archive (om det finns någonstans) En DVD: Iron maiden part I, The Early days Opeth: Morningris Och så blir det väl pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 det jag MINST önskar mig är just kläder. jag fyller år så nära julen också. 6 dgar innan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Eddie's archive (om det finns någonstans) Har den, skivorna som följde med var inga höjdare. Mest massa taskigt inspelade bootlegs. Men de andra prylarna var roliga. Det jag vill ha är en elgura, inget mer. Eller kanske förstärkare och andra tillbehör då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Pengar till lite saker jag vill ha, bl a en ny burk som klarar HL2 och GTA SA. Kalle: Varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Slantar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Cash och spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Drömmer inte om nåt speciellt nu... Men om jag fick önska vad jag ville skulle jag önska gta4 till ps2! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Pengar och nån mp3-spelare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts