Plutonium_Man_91 Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 som man kan spela på internet! typ som Tibia fast rolligare, nåt som man laddar ner *lagligt*! nån som vet nåt roligt? skriv isåfall här! länka gärna! tack på förhand! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 som man kan spela på internet! typ som Tibia fast rolligare, nåt som man laddar ner *lagligt*! nån som vet nåt roligt? skriv isåfall här! länka gärna! tack på förhand! kan ej låta bli att tipsa om americas army. gratis och sexigare grafik än CS. är skönt som fan med ragdoll på döda gubbar. man måste gå igen om träningar osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 9 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 kan ej låta bli att tipsa om americas army. gratis och sexigare grafik än CS. är skönt som fan med ragdoll på döda gubbar. man måste gå igen om träningar osv. men om jag ville ha ett sånt spel skulle rubriken vara en annan! om jag vill spela ett sånt spel så spelar jag BF: DC final Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maden Las Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 SW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 9 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 SW länken funkar inte?! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 www.runescape.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 länken funkar inte?! :'( ta bort bindes-strecket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 9 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 ta bort bindes-strecket tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Furcadia är skönt... Furcadia.com EB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Furcadia är skönt... Furcadia.com EB är det ett textbaserat spel eller 3D? finns det några screens? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 är det ett textbaserat spel eller 3D? finns det några screens?:"> Det är ett textbaserat grafiskt spel... Ehm... Typ... Men grafiken är ouppdaterad från 1996... Dessutom ska man knappast kalla det spel. Det är snarare en stor rollspels-chat. Men man kan designa sin egen karaktär och man kan ha otaliga timmar av roligt genom det spelet! Nedladdningen ligger på omkring 4 megabyte, har jag för mig... EB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 10 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 tack för alla svar nu behöver ni inte skriva mer! kanske nån moderator eller administratör kan stänga denna? efter som att jag inte kan göra det själv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 (redigerad) jag vet men ändå, www.alanthiaonline.com är ett bra spel, eller www.runescape.com Redigerad 10 november, 2004 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Anarchy Online äger stenhårt!! älskar det, fast det är ju då mmorpg, dvs är p2p (Pay to Play), 150 spänn i månaden, men lätt värt det! anarchy-online.com plus har det kommit ett antal expansioner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Det är ett textbaserat grafiskt spel... Ehm... Typ... Men grafiken är ouppdaterad från 1996... Dessutom ska man knappast kalla det spel. Det är snarare en stor rollspels-chat. Men man kan designa sin egen karaktär och man kan ha otaliga timmar av roligt genom det spelet! Nedladdningen ligger på omkring 4 megabyte, har jag för mig... EB HAHAHA, lirade det lite, så jävla fult. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 tack för alla svar nu behöver ni inte skriva mer! kanske nån moderator eller administratör kan stänga denna? efter som att jag inte kan göra det själv? why stänga? vi andra vill gärna diskutera detta ämne istället för att göra 83459287592875 till trådar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
King Courtney Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 www.arenan.org Världen bästa rollspel! Detssutom på svenska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 10 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 why stänga? vi andra vill gärna diskutera detta ämne istället för att göra 83459287592875 till trådar okej! vi kan göra så också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Någon som känner till några bra online-spel som Dekrim och Milta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts