Putte Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Jag och en polare håller på med en mod, Grand Theft Auto Kill Bill (GTA KB) vill ni ha info tryck här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 (redigerad) Jag och en polare håller på med en mod, Grand Theft Auto Kill Bill (GTA KB) vill ni ha info tryck här Vad kommer att vara med då? Nya missions? Redigerad 9 november, 2004 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zear0x Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Jag är nästan så säker så att jag sätter min mor på att ni som håller i den här modden endast vet hur man ändrar redan existerande filer i ZMod och vet hur man gör skins i paint. (Men jag är inte helt säker) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Putte Skrivet 12 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Jag är nästan så säker så att jag sätter min mor på att ni som håller i den här modden endast vet hur man ändrar redan existerande filer i ZMod och vet hur man gör skins i paint. (Men jag är inte helt säker) f*n heller vi ska ändra det mesta i spelet. vi gjorde puttes mix . där var det bara nästan änrade texturer ... men inte nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 f*n heller vi ska ändra det mesta i spelet. vi gjorde puttes mix . där var det bara nästan änrade texturer ... men inte nu. Vad ska ni ändra då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 ingen verkar ju kunna göra SCM Kaboom alla vill ha din hjälp med det.. Vi iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 (redigerad) Jag är nästan så säker så att jag sätter min mor på att ni som håller i den här modden endast vet hur man ändrar redan existerande filer i ZMod och vet hur man gör skins i paint. (Men jag är inte helt säker) Vill bara citera ditt inlägg... kasta om orden i den markerade meningen och läs den... Jaja, jag är barnslig... Redigerad 12 november, 2004 av Arman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Vill bara citera ditt inlägg... kasta om orden i den markerade meningen och läs den... Jaja, jag är barnslig... ROFL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Vill bara citera ditt inlägg... kasta om orden i den markerade meningen och läs den... Jaja, jag är barnslig... LOL! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Jocke__SA Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Vill bara citera ditt inlägg... kasta om orden i den markerade meningen och läs den... Jaja, jag är barnslig... hahahahahaahahahaha!!OMFG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Putte Skrivet 13 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Vi är 15% klara med modden men gärna lite uppskatning hahaha skoja bara..................................... INTE!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Jocke__SA Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 den blir nog as bra!!! har ni nån bild att lägga upp el? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Varför heter den Kill Bill? Vart ha ni fått det ifrån? Varför inte "Kill Tommy"? Det låter mer logiskt LOL... Jag Sätter på min mor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Varför heter den Kill Bill? Vart ha ni fått det ifrån? Varför inte "Kill Tommy"? Det låter mer logiskt LOL... Jag Sätter på min mor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sajko Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Man blir ju så trött liksom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 LOL... Jag Sätter på min mor Exakt varför sätter du på din mor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Putte Skrivet 14 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Varför heter den Kill Bill? Vart ha ni fått det ifrån? Varför inte "Kill Tommy"? Det låter mer logiskt LOL... Jag Sätter på min mor därför att den ska handla om Beatrix, Bill och alla andra. Har du inte sett filmen Kíll Bíll eller??!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Jo jag ha sätt filmen... jag bara lolade åt det som stog högre upp.. fast jag varden första som skrev det.. LOL igen... varför skulle jag sätta på min mor ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 därför att den ska handla om Beatrix, Bill och alla andra. Har du inte sett filmen Kíll Bíll eller??!!!! Ska ni göra egen scm?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Vill bara citera ditt inlägg... kasta om orden i den markerade meningen och läs den... Jaja, jag är barnslig... Jag läste meningen så faktist, men när jag synade meningen lite närmare märkte jag det . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts