jarre Skrivet 27 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2002 var filmstudion finns en väg beskrivning och hur mycket den kostar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Damonk Skrivet 27 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2002 Prawn Island, ön som ligger mest åt norr. 60 000 så är studion din. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 28 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2002 jag var på studion en gång men jag fatta inte vad man ska göra där.. vad ska man göra där igentligen jag skulle vilja veta!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 28 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2002 du ska köpa den och sen gör uppdrag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Leone Skrivet 28 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2002 Jag har fimlstudion, men klarar inte uppdraget när man ska flyga flygplanet... Behöver flyg-hjäp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 28 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2002 Jag har fimlstudion, men klarar inte uppdraget när man ska flyga flygplanet... Behöver flyg-hjäp! Det hade jag också problem med, men man ska bara ta det lugnt när man flyger, tänk inte på att bensinen tar slut. börja nere vid hamnen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtafreak Skrivet 28 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2002 Prawn Island, ön som ligger mest åt norr. 60 000 så är studion din. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 28 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2002 (redigerad) Det hade jag också problem med, men man ska bara ta det lugnt när man flyger, tänk inte på att bensinen tar slut. börja nere vid hamnen Tar bensinen slut? Det visste jag inte Redigerad 28 november, 2002 av Kubanen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 28 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2002 det är en mätare hur mycket tid man har kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 28 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2002 Ja men bensinen tar inte slut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 28 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2002 om man håller på tillräckligt länge med uppdraget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 28 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2002 Visste jag inte, jag körde runt med den hur länge som helst utan att det blev soppa torsk <_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 28 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2002 där är iaf en mätare, hade mycket kvar när jag klarade det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Leone Skrivet 29 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2002 Visste jag inte, jag körde runt med den hur länge som helst utan att det blev soppa torsk Hehe, soppa torsk... älskar det uttrycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 29 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2002 Hehe, soppa torsk... älskar det uttrycket! Jaså, jag tycker bara det låter lite roligare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Riichard Skrivet 6 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2002 De är inte bensin utan den porr reklamen för filmen som sjunker i den mätaren.. Alltså den propagandan du sprider för Suxxxx nya film.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mackan_84 Skrivet 8 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2002 hur kunde då mitt plan explodera när soppan va slut???????????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 8 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2002 De är inte bensin utan den porr reklamen för filmen som sjunker i den mätaren.. Alltså den propagandan du sprider för Suxxxx nya film.. Men titta här. Det står SKIMMER FUEL, betyder det propaganda? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts