Danne Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 hej! jag har bara en enkelfråga. vart ligger jetpacken? jag vet att man måset klara alla flygträning uppdragen men det har jag gjort och nu undrar jag vart jetpacken ligger... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 (redigerad) när du har klarat uppdraget "black mission" lr vafan d hette iaf där du tar dig in på area 69 å gör lite stuff, efter d så spawnas den vid flygplatsen bredvid garaget edit: black project Redigerad 9 november, 2004 av Grötmannen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 (redigerad) hej! jag har bara en enkelfråga. vart ligger jetpacken? jag vet att man måset klara alla flygträning uppdragen men det har jag gjort och nu undrar jag vart jetpacken ligger... du måste klara alla(?.. iaf "Black Project") uppdrag på flygplatsen, inte alla på flygskolan. den ligger utanför huset där man sparar (utanför den dörren) sen. Redigerad 9 november, 2004 av Rockaway Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 9 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 ok då vet jag...tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts