Fredrik89 Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Ska man få några nya saker till sin egna flyg plats isåfall vad och när får man d? jag har klarat alla uppdrag på flygplatsen så när får man sakerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Ja du får ju the black prodject! men jag vet ínte hur man får hydran!! vill ha den skit mycket men ja fattar inte hur jag ska göra! ja har ju klara alla uppdrag på flygplatsen :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrik89 Skrivet 9 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Ja jag vet att man får projektet men kan man inte få några andra saker mer flyg alltså? jag vill inte bara sitta och köra med den där lille saken hela tiden och jag vill inte gå till någon annan flygplats det är roligare och ha sakerna i sin egen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Ja jag vet att man får projektet men kan man inte få några andra saker mer flyg alltså? jag vill inte bara sitta och köra med den där lille saken hela tiden och jag vill inte gå till någon annan flygplats det är roligare och ha sakerna i sin egen.. Och jag vill ha Hydran.. kan inte nån säga vart den är :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrik89 Skrivet 9 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Ja finns det ingen som har klarat spelet här eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrik89 Skrivet 9 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 men snälla nån är d ingen som kan svara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Och jag vill ha Hydran.. kan inte nån säga vart den är :'( *Varning* SPOILER *Varning* *Giftigt bevis* *Varning* SPOILER Du får hydran när du gör ett uppdrag där du ska sno en hydra skjuta ner 3 plan och ett par spion båtar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrik89 Skrivet 9 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 ok tack inget annant flygplan då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 *Varning* SPOILER *Varning* *Giftigt bevis* *Varning* SPOILER okej! men när är det!? jag har ju klarat alla uppdrag vid flygplatsen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Om ni inte visste kan man spara vilket flyg/helikopter man vill i det stora huset som e till höger när man kommer ut ur huset på flyplatsen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrik89 Skrivet 9 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 jasså funkar d? jag som har en j¤vla massa bilar och motorcyklar där..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Du menar där där hydran står? Så fett isåfall! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MotoX_driver Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 jag har klarat spelet man får också olika plan när man klarar flygskolan jag har som max fått alla silver och nån guld nä man har alla silver så får man ett exrta plan stunt planet tror det är ända stället man får det på och alla guld då får man en hunter jag håller på som en galning på att få alla guld men nästan omöjligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts