Nojjan Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 (redigerad) Hej undrar om nån mer än jag har sett ett par platta å svarta flygande saker runt om flygplans kyrkogården? såg först två röda pilar på radarn som kom mot mig fort som bara satan sen ser man två svarta å platta flygande grejjer som skjuter förbi en vänder om planet för att börja jaga men inte en chans dom vart borta på 2 röda pausar å tittar på stora mapen å ser att dom är redan efter typ 5 sekunder borta vi havet sett detta tre gånger nu så har nån av er sett detta? Redigerad 9 november, 2004 av Nojjan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 När du flyger över no fly zone skickas misiler efter dig och ses som röda prickar på radarn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nojjan Skrivet 9 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 flög inte över där vart mycket större än misiler oxå svarta breda å platta fått sånna misiler efter mig förr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 (redigerad) flög inte över där vart mycket större än misiler oxå svarta breda å platta fått sånna misiler efter mig förr Okej! ja ska prova på en gång! Ps. Nojjan har du msn? Redigerad 9 november, 2004 av Richard_I Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Torre88 Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Det kan ju vara jakt planen jag har blivit jagad av dem och de ser ungfär ut så och de flyger fort som fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Det kan ju vara jakt planen jag har blivit jagad av dem och de ser ungfär ut så och de flyger fort som fan Jo...arméns flygplan går jääävligt fort^^, men ska testa om det går att se dom på kartan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nojjan Skrivet 9 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Ps. Nojjan har du msn? Jo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Jo va bra att du har det..(då kanske du kan säga va den är så kan vi prata) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nojjan Skrivet 9 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 är inte arméns plan harriers? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 är inte arméns plan harriers? Jag tror det...men är det inte nån som kan säga vart man finner en harrier!? letar som en idiot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nojjan Skrivet 9 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Jag tror det...men är det inte nån som kan säga vart man finner en harrier!? letar som en idiot http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=157567 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MotoX_driver Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 det måste ha varit ett ufo för att en harrier dom jagar bara en närm an har 5 polis brickor efter sig eller 6 så dom äri nte svarta heller det var nog det som är ufon för en ända gång harj ag sett samma sak med röd prick som jag knappt han se på mappen jag såg inte ufot då men jag såg på mappen hur snabbt det gick det är kanske det som är ufon vem vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Motox du kanske borde börja använda komma och punkt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MotoX_driver Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 neee orkar inte hålla på med sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts