maSklin Skrivet 27 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2002 Ok, så här är det... Jag har gjort alla uppdrag som finns, det sista uppdraget jag gjorde var "Cop Land". Men sen då....inga uppdrag, inga kontakter, inga telefonsamtal, ingenting.... Jag vet inte vad jag ska göra?? Jag har läst att jag bara är två uppdrag kvar till slutet men det händer ju inget?? Kan inte nån hjälpa mig?? //maSklin *lite desperat* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kenshin! Skrivet 27 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2002 Cop Land? Va inte det ganska tidigt? Se om du kan köpa nåt då? Hus eller företag, kommer inte riktigt ihåg vilken tid Cop Land var... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
maSklin Skrivet 27 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 november, 2002 Nja det är ganska tidigt men det ska bara vara två uppdrag kvar. Jag äger redan ALLA företag/hus som går att köpa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Damonk Skrivet 27 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2002 Klara husens uppdrag. Sedan får du ett samtal som leder till de två sista uppdragen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
maSklin Skrivet 27 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 november, 2002 tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 28 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2002 cop land var ju skit tidigt jag klarade det för länge sen det är många uppdrag kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts