Richard_I Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 På uppdraget när man ska ta en motorcykel och hoppa på ett flygplan, vad ska man göra efter att man har tagit hans fallskärm!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Klas Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 efter att du tagit fällskärmen ska du kasta bomben någonstans i flygplanet å sedan hoppa från planet...sen ett lååååångt fall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 9 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 klara det nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
smoke_5 Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 testa inte skjuta därinne för allt i världen! Jag mitt dumma fan gjorde det och det gick ju inte som jag hade tänkt mig:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 9 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Nu när man har klara alla uppdrag på flygplatsen så borde man ju få nått men ja har inte fått nått mer än Jetpack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Dom ringer ju så får du nya uppdragsgivare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts