Sikorka Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Vice city har 80-tal de har inte San Andreas... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
007 Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Ändå fast jag inte gillar hip-hop och rap så tycker jag det passar skitbra i San Andreas. Stämningen blir helskön då man kör runt i en lowrider och lyssnar på tung hip-hop. A'ight motherfuckers... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
acee Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Ändå fast jag inte gillar hip-hop och rap så tycker jag det passar skitbra i San Andreas. Stämningen blir helskön då man kör runt i en lowrider och lyssnar på tung hip-hop. A'ight motherfuckers... Håller fullständigt med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 (redigerad) Vote:Gta3, Game Fm. Fast iofs finns det inget Gta: Liberty City. Redigerad 9 november, 2004 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sonik Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 (redigerad) Givetvis är det Vice city som har härligast soundtrack. Man är ju född när 80-talet började så man har en viss kärlek till 80-tals musik. GTA III och radio kanalen Flashback FM är det bästa efter Vice city så djävla bra radio kanal. San andreas.... URK vilket soundtrack några bra låtar men mest n*ger rap och hiphop av värsta kvalitet. Radio kanalen "Radio X" är klart bäst här. Men xbox verran blir räddingen då kan man lägga in sina egna 90-tals favoriter. Redigerad 9 november, 2004 av sonik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts