Mr.Dumbom Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Ryder och Big Smoke! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Woozie äger alla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MarkusE Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Håller med VaXXoR ingen slår Woozie! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bíg_mamá Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 The Truth e fan skönast asså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robban87 Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Mike Toreno! Värsta CIA-snubben! hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 1: Alla karakärer i från Grove Street. 2: Cesar 3: Wooize 4: The Truth 5: Salvatore Leone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Truth och wuzie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 T-bone mendez!(Det självklara valet ) Nejmen,Woozie är grymmast! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Keyboys Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Hehe jag tycker Big Smoke är skönast Förutom att dom sviker en lite senare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stardust Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 (redigerad) Mr Truth. Men jag måste dock tillägga att många andra karaktärer är bra, Mycket bra. Redigerad 3 augusti, 2005 av Stardust Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antflaxx Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Ryder,För han är helt borta och röker hela tiden ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krille_07 Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Helt klart OG LOC!! I AM GANGSTA!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tha Orpanitsh Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 The Truth!!! så jävla clockren fan när man kommer i hans lilla mothership bus och man ska av vid 69 "CJ- "OK whats the plan" Truth- "Gogogogo!! wroooooom" lol och sedan e Cj litte kul ochså i början när man talar med Sweet om vilka vapen dom har i gänget nu Sweet- "We aint got a shit" Cj- "Ok but what ar we gonna do if the ballas moving deep TROW THE SHOES AT THEM???" lol fett kul asså! Men Truth e fan bäst han har alltid något nytt att komma men varge gång man prataar med han och har han inte det så har man as roliga uppdrag. Truth!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Agelus Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Vem är Mr Truth? När börjar man se honom? Hur ser han ut? Jag har klarat story:n men kmr inte ihåg honom. Och men var nu Woozie igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Lätt Rosenberg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Vem är Mr Truth? När börjar man se honom? Hur ser han ut? Jag har klarat story:n men kmr inte ihåg honom. Och men var nu Woozie igen? Truth är den där 70tals snubben som håller på me knark. Woozie aka Wu Zi Mu är den blinda kinesen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Woozie är ju inte cool :S The Truth är skön, men det är bara Ryder som är COOL.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyanz Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Jag tycker lätt mike toreno e skön när man ska göra uppdrag åt honom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyanz Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Och nu när jag tänker på det så e woozi skön heist uppdraget those bastards they changed the layout Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Aykaramba Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 The Truth och K-DST's Dj, har för mig att det var Axl Rose som spelar han om jag inte läste fel i eftertexterna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts