oscargn Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Toreno, mest pga att James Woods är så jävla bra. Annars är det Woozie, Cesar och Carl som är härligast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaeR Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Jag tycker Cj såklart .. När han kallar sina tjejer Bitch osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 ceasar eller the truth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 alltid de coola som ska svika en. i VC var det Lance som ägde totalt, men han svek, Ryder är coolast i san anders Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
grönskakstjuven Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 tjejen som snackar på K-rose! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 CJ, Ceasar eller ryder. Sen är Julio G rätt soft med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
donrosa Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 the truth PERFECTION! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tydligen Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Ceasar helt klart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krishna Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Ceasar är skön. Ryder är bara en jäkla pundare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERKiiiii Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 millie är ju ballast... jävla sexgalning . För övrigt är de flesta i Carls kretsar riktigt fula "homies-in-dah-hodd-killar". I alla fall i början Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 OG Loc Nä, men Woozie är skönast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 personalen på klucking bell.. eller möjligen the truth.. "only 10% guano" "if you come back, you're a moron" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 ibland så är det cluckin' bell personalen, iaf när dom sa "clucking fuck" eller nåt annars så är det Truth, Maccer och tjejen på Radio X. offtopic: vem fan är Millie, är det en flickvän? när får man henne, jag har klarat storyn men sitter fortfarande kvar med Denise... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 cluckin' bell presonalen haha kuuul Woozie och ceasar e lugnt cooolast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bjxrn Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Utan tvekan Cluckin'bell-personalen. "Cluckedy' fuck, what's you're order?" Han har bara sagt det 1 gång (!) alla gånmger jag vart in där. Har klarat storyn... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tony_flow Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 CJ e skönast!! iaf när han snackar när man sparkar ner nån på gatan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Gillar olika men Truth är för sjön PRANK CALLER PRANK CALLER! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Min favorit är OG LOC, bara skämta. Jag gillar Wooozie och Toreno, det är sköna lirare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 OG Loc är en diva Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 har ngen speciell favorit men jag tyckte ryders replik när han försökte råna burgershot i ett av dem första uppdragen var den bästa jag nånsin hört Ryder not this again ...... fool it aint me hahahahahhaahhahah it aint me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts