Cortez Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 http://www.fetchfido.co.uk/games/simpsons-...-milionaire.htm Var på 14:e frågan, utan livlinor, men missade precis innan miljonfrågan. Hur mycket kan ni om Simpsons? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 livlinorna funkar ju inte kom till 14'e efter massa försök... har ju ingen kanal som visar simpsons :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 livlinorna funkar ju inte kom till 14'e efter massa försök... har ju ingen kanal som visar simpsons :'( trean .... ztv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Haha, klarade allt på första försöket. Måste dock erkänna att jag helt chansade på sista frågan. Men ibland har man tur... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Jippie! Jag är miljonär! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 dom hjälp grejerna funkar ju inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Sista frågan är lite orka-faktor på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Min miljon... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Mitt rekord är $16000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Yeah! £1 000 000, första försöket... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 (redigerad) sista frågan var jag tvungen att ta ett nerladdat simpsons-avsnitt öfr att kolla.. men den visas bara i 0.007 sekunder Redigerad 9 november, 2004 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Klarade alla. Livlinorna funkade inte... Går nog att hitta på svårare frågor om Simpsons Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 vad är sista frågan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gonarch Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 vad är sista frågan? det är svar C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Klarade till 13 på första försöket och alla på andra. vad är sista frågan? Vad maggie kostar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Klarade till 13 på första försöket och alla på andra. Vad maggie kostar. vad kostar hon då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Jag klarade mig till den 6:e frågan. Bra va! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 vad kostar hon då? B Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Klarade på andra försöket.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Har gjort den innan.. Men den ar inte sarskilt svar..... De finns mycket svarare fragor, jag klarade det pa tredje forsoket, och jag kollar knappt pa Simpsons... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts