bjxrn Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 man får visst stridsplanet... jag har det och testat fusk när jag springer och kör en "freerun", har savat efteråt ibland så det går visst. Rhinon kan man ju få om man skaffar militären efter sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Man-Stamp Skrivet 9 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 man får visst stridsplanet... jag har det och testat fusk när jag springer och kör en "freerun", har savat efteråt ibland så det går visst. Rhinon kan man ju få om man skaffar militären efter sig. göött :- ) annars hade man fått lira om hella alltet :- ( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lance Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 jag tror att det är så här att typ det står ju att det KAN påverka spelet altså en del fusk typ som att man fuskar så att tiden går snabbt det kanske påverkar med att om man sen loadar så går tiden snabbt men inte om man spawnar en jävla bil är det inte så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Man-Stamp Skrivet 9 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 jag tror att det är så här att typ det står ju att det KAN påverka spelet altså en del fusk typ som att man fuskar så att tiden går snabbt det kanske påverkar med att om man sen loadar så går tiden snabbt men inte om man spawnar en jävla bil är det inte så? Jag vet inte riktig va dom mennar med den varningen men om det är att man ej kan klara spelet till 100% borde dom skriva det för den dära med påvärka kan ju vara typ att om man fuskar till sej allt som går å fuska så påvärkar det ju spelet att man har alla vapen i början när man påriktig ska ha en pistol men om man nu fuskar mera blood tex skadar det ju inte ett skit i spelet förutom att dom blöder mer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Exakt! Om du spawnar en bil, tar bort poliser eller skaffar liv, så påverkar detta inte spelet. Utan andra fusk, som tidsfusk och low-gravity är de som påverkar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GT-R Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 vad är ''the johnson residence'' för något??? ja har inte fått de å ja har nästan klarat spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 vad är ''the johnson residence'' för något??? ja har inte fått de å ja har nästan klarat spelet Mne det är ju där du börjar. (The Johnson house). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spectre Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Varför är man dum nog att spara när man har fuskat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
51:an Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 MAN KAN FÅ 100% SPELAR INGEN ROLL HUR MYCKE DU FUSKAR. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Istället för att någon mailar R* och frågar ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GT-R Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 men varför skrev han residence då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts