Man-Stamp Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Presis när ja köpt spelet drog ja ett polis fusk för å testa om det funkade samma fusk som vice citys då å de funka å sen savade ja spelet fick varing men bryde mig ej nu är ja i andra staden å efter som ja antagligen inte kan klara spelet nu till 100% så i slutet av spelet händer det saker då som gjöra att man kan spela vidare tex får sitt gäng m.m måste få veta om ja ska spela om hella spelet från början utan ett enda fusk eller om ja ska spela vidare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Presis när ja köpt spelet drog ja ett polis fusk för å testa om det funkade samma fusk som vice citys då å de funka å sen savade ja spelet fick varing men bryde mig ej nu är ja i andra staden å efter som ja antagligen inte kan klara spelet nu till 100% så i slutet av spelet händer det saker då som gjöra att man kan spela vidare tex får sitt gäng m.m måste få veta om ja ska spela om hella spelet från början utan ett enda fusk eller om ja ska spela vidare. Mmmm, ja gjorde exakt samma som du, ja e i Las Venturas nu och e orolig för att jag kanske inte kan klara 100% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visual_Kei Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 De ni kommer missa är att ni inte får 100% utan endast 99% Grejorna ni missar är: ***SPOILER*** MARKERA: Stridsplanet vid "The Johnson Residence" och tror det var en Rhino vid samma ställe inte 100% säker... plus 1.000.000 $ TROR det är de enda ni missar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 OT: Sluta skriv era topics med stora bokstäver i varje ord!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Memphis Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 (redigerad) Visual_Kei: Källa? Redigerad 9 november, 2004 av Memphis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 MARKERA: Stridsplanet vid "The Johnson Residence" och tror det var en Rhino vid samma ställe inte 100% säker... plus 1.000.000 $ TROR det är de enda ni missar... 100% säker? har du testat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 De ni kommer missa är att ni inte får 100% utan endast 99% Grejorna ni missar är: ***SPOILER*** MARKERA: Stridsplanet vid "The Johnson Residence" och tror det var en Rhino vid samma ställe inte 100% säker... plus 1.000.000 $ TROR det är de enda ni missar... Har du klarat spelet? Nää knappast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MotoX_driver Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 jag gjorde samma misstag ett fusk med ta bort poliser bara en gång men jag har klarat ut spelet men jag ahr inte än orkat gjort uppdragen man inte behöver så jag vet inte om man kan klara det till 100% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Mitt tips: FUSKA INTE! Fusk är för losers eller när man klarat spelet och har kul... Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
janne5050 Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Det är jävligt märkligt att många RÅKAR fuska eller BARA testar ett fusk och sen RÅKAR spara, trots VARNING. Tycker detta låter som dåliga ursäkter för att man har fuskat bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kattla Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 OT: Sluta skriv era topics med stora bokstäver i varje ord!! Det blir så automatiskt. Märkte det själv efter att jag gjorde min första tråd för några dagar sen. Men bättre att det blir så än att det blir blandade topics med bara CAPS, vilket är extremt jobbigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stening Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 OT: Sluta skriv era topics med stora bokstäver i varje ord!! för det frösta: vad spelar det för roll? och för det andra: alla topica har stor bokstav i varje ord Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Det blir så automatiskt. Märkte det själv efter att jag gjorde min första tråd för några dagar sen. Men bättre att det blir så än att det blir blandade topics med bara CAPS, vilket är extremt jobbigt. Varför då?! Ser ju sjukt ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visual_Kei Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 (redigerad) Nej jag har inte klarat spelet... och nej jag är inte 100% säker... men de är vad jag hört att man får... varför måste alla klaga, ifrågasätta och kommentera alla skit saker? vissa är verkligen som gammla surkärringar här... Redigerad 9 november, 2004 av Visual_Kei Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tarzan Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Det var ju jättemånga som fuskade på VC och inte trodde att de kunde få 100%. Ändå så fick det ju 100%. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Fusk förstör spelet! så TÄNK innan ni fuskar! om man har problem med ett uppdrag och måste fuska så har man ju inte "skills" nog för att klara 100% skulle jag tro ^^ Jag vet inte om det är så att man inte kan få 100% men tycker det vore kul om fuskarna bara fick 99.9% ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Man-Stamp Skrivet 9 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 (redigerad) Stridsplanet vid "The Johnson Residence" = Hydran??? Vad exat är Rhino:P Redigerad 9 november, 2004 av Man-Stamp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MotoX_driver Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 i en av hangarena i area 69 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 men det e klart man kan få 100 % på vc troddde vissa det oxo men dom fick 100% iaf.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts