Cortez Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 För ett tag fick jag ut Sweet från fängelset genom att klara uppdraget åt Toreno, och gjorde ett par uppdrag nere med Sweet på groove street igen. Klarade nyss "Grove 4 life", där man ska ta över 2 hoods. Sen åker man bara tillbaka, och får pengar av Sweet som han tagit från nån Ballas-kille. Då gick jag och sparade. När det var klart, och jag var ute igen så var Sweet borta på "uppdragskartan". Jag kan nästan svära på att han fanns på kartan innan jag sparade. Eller har jag fel? Försvinner uppdrag om man sparar? Det skulle vara wierd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Man-Stamp Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Kan du ta över gäng ställen ? igen ja satt uppe en hell natt och tog över gäng place i los santos dagen efter blev ja föråd av dom blev lite deppad så kan du ta över dom kvarterna i gen nu ? eller vare bara 1 uppdrag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 8 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Du kan ta tillbaka hoods, fast bara en bit i taget. Och det är bara Glen Park(igen) och 2 hoods i Idlewood som du tar över i uppdragen. Fast precis efter du hämtat ut Sweet från fängelset och åker hem igen, så har Ballas tagit ditt hus. Du måste anfalla och döda, precis som ett vanligt gängkrig och köra ut jävlarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts